CKM liderem, w dół Forbes

Dane ZKDP o sprzedaży miesięczników dla mężczyzn: Forbes lideremwśród miesięczników biznesowych a CKM lifestylowych.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Magazyn 'CKM' (Marquard Media Polska) miał w lutym 2008 sprzedażogółem na poziomie 80 492 egz. (76 525 egz. w analogicznym okresie2007 roku) - wynika z najnowszych danych ZKDP na temat sprzedażymiesięczników lifestylowych dla mężczyzn opracowanych przez portalWirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu magazyn shoppingowy "Logo" (Agora) - 69 208egz. (wzrost o 2,9 proc.) a na trzecim uplasował "Playboy"(Marquard Media Polska) - 60 224 egz. (rok wcześniej 54 798egz.).

W lutym 2008 - w segmencie miesięczników biznesowych - największąsprzedaż ogółem miał 'Forbes' - na poziomie 40 186 egz. (wanalogicznym okresie 2007 roku - 41 752 egz.). Na drugim miejscuznalazł się "Manager Magazin" - ze sprzedażą 29 844 egz. (rokwcześniej 29 599 egz.).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"