SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"CKM" liderem, zyskuje Forbes

Dane ZKDP o sprzedaży miesięczników dla mężczyzn: Forbes liderem wśród miesięczników biznesowych a CKM lifestylowych.

Magazyn 'CKM' (Marquard Media Polska) miał w maju 2007 sprzedaż ogółem na poziomie 95 124 egz. (93 885 egz. w analogicznym okresie 2006 roku) - wynika z najnowszych danych ZKDP na temat sprzedaży miesięczników lifestylowych dla mężczyzn opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugie miejscu uplasował "Men's Health Polska" (Motor-Presse Polska) - 67 585 egz. (wzrost o 15,5 proc.), na trzecim magazyn shoppingowy "Logo" (Agora) - 64 008 egz. (wzrost o 1 proc.) a na czwartym "Playboy" (Marquard Media Polska) - 61 461 egz. (bez zmian).

maj

2007 2006
ZKDP Sprzedaż ogólem
CKM 95124 93885
Men's Health Polska 67585 58506
Logo 64008 63892
Playboy 61461 61380

2007

maj kwiecień
ZKDP Sprzedaż ogólem
CKM 95124 77376
Men's Health Polska 67585 65407
Logo 64008 63463
Playboy 61461 64691

W maju 2007 - w segmencie miesięczników biznesowych - największą sprzedaż ogółem miał 'Forbes' - na poziomie 36 632 egz. (w analogicznym okresie 2006 roku - 34 406 egz.). Na drugim miejscu znalazł się "Manager Magazin" - ze sprzedażą 28 546 egz. (rok wcześniej 23 657 egz.).

maj

2007 2006
ZKDP Sprzedaż ogólem
Forbes 36632 34406
Manager Magazin 28546 23657

2007

maj kwiecień
ZKDP Sprzedaż ogólem
Forbes 36632 58422
Manager Magazin 28546 31433

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: "CKM" liderem, zyskuje Forbes

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl