"CKM" liderem, zyskuje Forbes

Dane ZKDP o sprzedaży miesięczników dla mężczyzn: Forbes lideremwśród miesięczników biznesowych a CKM lifestylowych.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Magazyn 'CKM' (Marquard Media Polska) miał w maju 2007 sprzedażogółem na poziomie 95 124 egz. (93 885 egz. w analogicznym okresie2006 roku) - wynika z najnowszych danych ZKDP na temat sprzedażymiesięczników lifestylowych dla mężczyzn opracowanych przez portalWirtualnemedia.pl.

Na drugie miejscu uplasował "Men's Health Polska" (Motor-PressePolska) - 67 585 egz. (wzrost o 15,5 proc.), na trzecim magazynshoppingowy "Logo" (Agora) - 64 008 egz. (wzrost o 1 proc.) a naczwartym "Playboy" (Marquard Media Polska) - 61 461 egz. (bezzmian).

W maju 2007 - w segmencie miesięczników biznesowych - największąsprzedaż ogółem miał 'Forbes' - na poziomie 36 632 egz. (wanalogicznym okresie 2006 roku - 34 406 egz.). Na drugim miejscuznalazł się "Manager Magazin" - ze sprzedażą 28 546 egz. (rokwcześniej 23 657 egz.).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"