SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

CKM liderem, zyskuje Playboy i Forbes

Dane ZKDP o sprzedaży miesięczników dla mężczyzn: Forbes lideremwśród miesięczników biznesowych a CKM lifestylowych.

CKM liderem, zyskuje Playboy i Forbes

Magazyn 'CKM' (Marquard Media Polska) miał w październiku 2007sprzedaż ogółem na poziomie 87 068 egz. (111 151 egz. wanalogicznym okresie 2006 roku) - wynika z najnowszych danych ZKDPna temat sprzedaży miesięczników lifestylowych dla mężczyznopracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu uplasował "Playboy" (Marquard Media Polska) -83 913 egz. (wzrost o 58 proc.), na trzecim "Men's Health Polska"(Men's Health Polska) - 70 596 egz. (wzrost o 9,7 proc.) a naczwartym magazyn shoppingowy "Logo" (Agora) - 68 666 egz. (wzrost o2,5 proc.).

październik

20072006
ZKDPSprzedażogólem
CKM87068111151
Playboy8391352935
Men's HealthPolska7059664336
Logo6866666934


2007

październikwrzesień
ZKDPSprzedażogólem
CKM8706891301
Playboy8391359984
Men's HealthPolska7059671066
Logo6866663062

W październiku 2007 - w segmencie miesięczników biznesowych -największą sprzedaż ogółem miał 'Forbes' - na poziomie 41 688 egz.(w analogicznym okresie 2006 roku - 35 458 egz.). Na drugim miejscuznalazł się "Manager Magazin" - ze sprzedażą 28 850 egz. (rokwcześniej 29 072 egz.).

październik

20072006
ZKDPSprzedażogólem
Forbes4168835458
Manager Magazin2885029072


2007

październikwrzesień
ZKDPSprzedażogólem
Forbes4168834738
Manager Magazin2885029827
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: CKM liderem, zyskuje Playboy i Forbes

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl