SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Claritas najlepszą firmą marketingu bezpośredniego

Claritas Polska został uznany za najlepszą firmę marketingu bezpośredniego i otrzymał statuetkę IMPACTORA'2002. Takie są wyniki tegorocznego konkursu organizowanego przez Businesspapers wydawcę magazynu Impact, którego celem było podsumowanie 2002 roku w przemyśle reklamowym. Nagroda dla Claritas została przyznana przez szefów największym firm marketingu bezpośredniego w Polsce.

Uznanie Claritas Polska za najlepszą firmę wyspecjalizowaną w marketingu bezpośrednim jest ukoronowaniem czteroletniej obecności firmy na polskim rynku. Claritas oferuje swoim klientom nowoczesne rozwiązania z zakresu marketingu bezpośredniego, marketingu baz danych i mikromarketingu. W gronie 300 klientów Claritas Polska znajdują się czołowe firmy ze wszystkich branż.

Według Krzysztofa Kuwałka, który od początku obecności firmy w Polsce kieruje jej działalnością "nagroda potwierdza, że Claritas rozwija się we właściwym kierunku, a stale rosnąca liczba klientów dowodzi, że nie tylko my wierzymy i doceniamy potencjał marketingu precyzyjnego. Staramy się systematycznie rozwijać naszą ofertę, edukować rynek i zachęcać do korzystania z narzędzi marketingu bezpośredniego. W ubiegłym roku otrzymaliśmy nominację, a w tym roku nagrodę IMPACTORA. Mam nadzieję, że zapowiada to, że choć w ciągu ostatnich czterech lat osiągnęliśmy bardzo dużo to najlepsze dopiero przed nami."

Claritas Polska należy do sieci Claritas - europejskiego lidera w marketingu precyzyjnym działającego w Europie i w Ameryce Północnej. Claritas jest częścią VNU największej na świecie grupy firm badawczych działającej w ponad 100 krajach świata.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Claritas najlepszą firmą marketingu bezpośredniego

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl