SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Claritas poznał styl życia co siódmego Polaka

Po podliczeniu wyników tegorocznej wysyłki Ogólnopolskiego Kwestionariusza Produktów i Usług oraz innych ...

Po podliczeniu wyników tegorocznej wysyłki Ogólnopolskiego Kwestionariusza Produktów i Usług oraz innych akcji zbierania danych organizowanych przez Claritas, wiadomo już, że niemal 400 tysięcy kolejnych polskich gospodarstw domowych opisało ze szczegółami swój styl życia. Oznacza to, że w bazie Claritas Polska, gromadzonej od czterech lat, znajduje się obecnie ponad 5,2 milionów osób, czyli co siódmy Polak.

Po tegorocznej akcji zbierania danych, która właśnie została podsumowana, Claritas posiada w swojej bazie dane na temat 1,9 miliona polskich gospodarstw domowych. Dane te mogą być wykorzystywane do celów marketingowych, ponieważ znajdują się w niej jedynie adresy i dane osób, które wyraziły pisemną zgodę na ich przetwarzanie.

Dzięki wysyłce Kwestionariusza, Claritas co roku zdobywa informacje na temat tzw. “gorących klientów”, na które co roku czeka wiele firm. Są to deklaracje Polaków odnoście najbliższych planów zakupowych w 2003 roku np. 160 tys. rodzin zadeklarowało, że właśnie planuje zakup auta, 300 tys. osób myśli o zakupie sprzętu gospodarstwa domowego i dóbr luksusowych, 170 tys. osób planuje skorzystać z oferty nowoczesnych usług bankowych. Claritas dysponuje równiez najświeższymi danymi na temat 130 tys. aktywnych konsumentów usług telekomunikacyjnych. “Dane te są cenne z punktu widzenia firm przygotowujących akcje marketingowe, ponieważ dostarczają wiedzy na temat klientów, którzy właśnie teraz oczekują na specjalne oferty.” – opowiada Krzysztof Kuwałek, Prezes Claritas Polska.

Dołącz do dyskusji: Claritas poznał styl życia co siódmego Polaka

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl