SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Claudia" w dół

Mimo spadku "Claudia" liderem pod względem przychodów reklamowych brutto w rankingu miesięczników.

Natomiast coraz lepszy wyniki notuje 'Murator', w ciągu siedmiu miesięcy 2005 r. pismo z szóstego miejsca przesunęło się na trzecie. "Murator" odnotował wzrost przychodów reklamowych na poziomie +25% ("Claudia" -3%, "Twój Styl" -10%)* - wynika z danych Expert Monitor.

 

 

01-07.2004

01-07.2005

1

CLAUDIA

35 640 862 zł

34 574 234 zł

2

TWÓJ STYL

28 372 169 zł

25 629 080 zł

3

MURATOR

14 480 950 zł

18 099 840 zł

4

ELLE

15 862 675 zł

18 086 657 zł

5

GLAMOUR

19 730 240 zł

17 744 220 zł

6

OLIVIA

16 681 221 zł

16 332 512 zł

7

COSMOPOLITAN

14 536 732 zł

14 531 154 zł

8

PORADNIK DOMOWY

10 955 208 zł

13 831 971 zł

9

PANI

7 363 586 zł

11 468 693 zł

10

SUKCES

1 813 076 zł

10 573 778 zł


*źródło: Expert Monitor, przychody reklamowe brutto, 01-07.2005 vs 01-07.2004

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: "Claudia" w dół

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl