„Claudia” z kalendarzem i kampanią

Listopadowy numer „Claudii” trafi do sprzedaży w czwartek 25 października br. Do części nakładu wydania dołączony zostanie kalendarzyk, a numer wspiera kampania promocyjna.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Na okładce listopadowego wydania pojawi się czytelniczka „Claudii”, laureatka konkursu zorganizowanego wspólnie z marką Kappahl na „Twarz kolekcji 44+ w roku 2012/2013, a w środku numeru znaleźć będzie można jej sesję zdjęciową.

Wydanie ukaże się bez dodatku w cenie 2,99 zł oraz z kalendarzykiem na 2013 rok w oprawie stylizowanej na wężową skórkę za 11,99 zł. Nakład mutacji pustej wyniesie 355 tys. egz., a mutacji z dodatkiem - 70 tys. egz.

Wydanie listopadowe wsparte będzie kampanią promocyjną w telewizji (Club TV, Zone Romantica, Zone Europa, Zone Reality, Discovery), radiu (Radio Zet), prasie („Gala”, „Glamour”) i internecie (Wirtualna Polska, Onet.pl, Kobieta.pl, stylio.pl, gala.pl, Facebook) i na nośnikach Platform Channel. Za planowanie i realizację kampanii odpowiada dział marketingu miesięcznika.

Z danych ZKDP wynika, że sprzedaż ogółem „Claudii” w lipcu br. wyniosła 273 395 egz. (więcej na ten temat).

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu