Clear Channel Poland rozwija sieć ekskluzywnych nośników

Clear Channel Poland kontynuuje inwestycje w segmencie Premium.Firma do końca roku planuje powiększyć ofertę o kolejne 20powierzchni Backlight.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

"Budowa silnej oferty w segmencie Premium i super Premium wiążesię z chęcią dostarczenia najwyższej jakości ekspozycji imożliwości wyróżnienia. Rynek wyraźnie oczekuje by reklamaoutdoorowa zapewniała prestiż i coraz wyższy standard w zakresieekspozycji. Backlighty 8x4 Clear Channel pozwalają podkreślićprestiż reklamowanego produktu i umożliwiają naszym klientomskuteczne budowanie wizerunku marek" - komentuje AgnieszkaZawistowska, dyrektor ds. rozwoju biznesu Clear Channel Poland.

W 2007 roku oferta sieci Backlight zwiększyła się o 70 procent iobejmuje 95 nośników.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Tak wygląda studio Lotto po przełomowej zmianie. Mamy zdjęcia

Tak wygląda studio Lotto po przełomowej zmianie. Mamy zdjęcia