SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

ClickAd Interactive, DSK i Insignia zajmą się obsługą medialną Funduszu Sprawiedliwości

Ministerstwo Sprawiedliwości po wielu miesiącach rozstrzygnęło przetarg na kompleksową obsługę medialną Funduszu Sprawiedliwości. Z informacji Wirtualnemedia.pl wynika, że do współpracy wybrało agencję Insignia oraz konsorcjum agencji ClickAd Interactive i DSK.

Zbigniew Ziobro, minister sprawiedliwości i prokurator generalny, fot. pk.gov.pl Zbigniew Ziobro, minister sprawiedliwości i prokurator generalny, fot. pk.gov.pl

Przetarg na kompleksową obsługę medialną Funduszu Sprawiedliwości ruszył pod koniec grudnia 2020 roku.

Oferty w nim złożyły agencje: SG Marketing (z ceną 4,04 mln zł), Insignia (z ceną 4,23 mln zł), Ad-venture (z ceną 4,03 mln zł) i konsorcja: Mastermind Media i Althermedia (z ceną 4,54 mln zł), Partner of Promotion i Effective Media (z ceną 2,57 mln zł) oraz ClickAd Interactive z agencją reklamową DSK (z ceną 3,66 mln zł).

Ministerstwo Sprawiedliwości do współpracy wybrało ClickAd z DSK i Insignię. To te same agencje, które już wcześniej obsługiwały Fundusz Sprawiedliwości.

W wyniku przetargu zostanie zawarta tzw. umowa ramowa, w ramach której Ministerstwo planuje udzielanie zamówień wykonawczych na realizację zadań związanych z obsługą działań informacyjno - edukacyjnych Funduszu Sprawiedliwości.

Będzie to m.in. opracowanie, przygotowanie i przeprowadzenie kampanii medialnych, akcji promocyjnych, akcji marketingowych, działań PR Funduszu Sprawiedliwości oraz zlecenie opracowania, przygotowania i przeprowadzenia kampanii społecznych i akcji informacyjno - edukacyjnych związanych z Funduszem Sprawiedliwości, opracowanie, druk i dystrybucja materiałów promocyjnych oraz zlecenie produkcji treści audiowizualnych, kontentu redakcyjnego i innych treści w formie pozwalającej na publikację u wybranych wydawców, dostawców treści audiowizualnych lub radiowych treści medialnych związanych z bieżącą działalnością Funduszu Sprawiedliwości.

Fundusz Sprawiedliwości jest państwowym funduszem, który ma służyć pomocą pokrzywdzonym i świadkom, przeciwdziałać przestępczości oraz nieść pomoc postpenitencjarną.

Umowa zostanie zawarta na dwa lata. Budżet przeznaczony na obsługę medialną Funduszu Sprawiedliwości wynosi 12 mln zł.

Dołącz do dyskusji: ClickAd Interactive, DSK i Insignia zajmą się obsługą medialną Funduszu Sprawiedliwości

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
L-ink
Mieć Ziobrę za klienta... Przepis na koszmar...
odpowiedź
User
Sprintsre
Pecunia non olet.

Zapamiętać nazwy i nazwiska tych sługusów i omijać szerokim łukiem.
odpowiedź
User
Leon
Żenada wspierać kłamstwa i przekręty Ziobry.
odpowiedź