SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

ClickAd Interactive zajmie się obsługą mediową kampanii Lasów Państwowych

Agencja ClickAd Interactive wygrała przetarg Lasów Państwowych na obsługę mediową kampanii pod hasłem "Dla lasu, dla ludzi". Jej oferta okazała się lepsza od tych złożonych przez Aplan Media, Mastermind Media i Fabrykę Komunikacji Społecznej - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

Oprócz ClickAd Interactive (złożyła ofertę z ceną 455,45 tys. zł) w przetargu brały też udział agencje: Mastermind Media (z ceną 385,9 tys zł), Fabryka Komunikacji Społecznej (123 tys. zł) i Aplan Media (490,3 tys. zł). Budżet kampanii wynosi 492 tys. zł.

Kampania "Dla lasu, dla ludzi" ma na celu przybliżenie i budowę akceptacji społeczeństwa dla zrównoważonej gospodarki leśnej i trzech równoważnych funkcji lasu tj. przyrodniczej, społecznej i gospodarczej. Ma także przedstawić korzyści, jakie różne grupy społeczne mają z jej prowadzenia. - Rolą leśników jest pogodzenie zapewnienia trwałości lasu jako złożonego ekosystemu przyrodniczego, zaspokojenia oczekiwań społeczeństwa oraz potrzeb przemysłu drzewnego i rozwoju gospodarczego kraju - czytamy w opisie kampanii.

Działania z udziałem ambasadorów

Kampania ma być realizowana w okresie od 1 września do 31 grudnia br. Będzie mieć charakter ogólnopolski. Mają w niej uczestniczyć ambasadorowie, będą to: znany muzyk, osoba ozpoznawalna medialnie, propagująca zdrowy, ekologiczny i bliski natury styl życia, będąca autorytetem w dziedzinie ochrony przyrody oraz znany sportowiec.

ClickAd zajmie się przygotowaniem mediaplanu wraz z budżetem, jego realizacją oraz zakupem mediów w zakresie wszystkich zaplanowanych działań, tj. ATL (ATL - działania skierowane do masowego odbiorcy prowadzone w mediach tradycyjnych typu telewizja, radio, prasa, plakaty, reklama zewnętrzna , reklama wewnętrzna , internet itp.) oraz BTL (BTL - działania skierowane do konkretnego odbiorcy niebędące reklamą w środkach masowego przekazu za pomocą nośników takich jak broszury, ulotki, foldery, e-maile, materiały promocyjne itp.). Będzie też odpowiadać za negocjowanie warunków handlowych z właścicielami mediów, zawieranie umów itp.

Dołącz do dyskusji: ClickAd Interactive zajmie się obsługą mediową kampanii Lasów Państwowych

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
YKK
Sami znani gracze z tej branży. A "Janex" czy "1001 drobiazgów po 5 złotych" nie startowali w tym przetargu?
odpowiedź