ClickAd Interactive, Media Group i konsorcjum Effective Media Solutions walczą o obsługę 15 mln budżetu Ministerstwa Sprawiedliwości

O obsługę zleconej przez Ministerstwo Sprawiedliwości kampanii dotyczącej praw pokrzywdzonych walczą trzy agencje: ClickAd Interactive, Media Group i Effective Media Solutions. Budżet, o który konkurują wynosi 15 mln zł.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
ClickAd Interactive, Media Group i konsorcjum Effective Media Solutions walczą o obsługę 15 mln budżetu Ministerstwa Sprawiedliwości
fot. Shutterstock.com

W odpowiedzi na ogłoszony w pierwszej połowie sierpnia przez resort sprawiedliwości przetarg dotyczący kampanii o prawach pokrzywdzonych wpłynęły trzy oferty. Złożyły je agencje ClickAd Interactibe, Media Group oraz konsorcjum złożone z Effective Media Solutions, Effective Media i agencji reklamowej DSK.

ClickAd zaproponowała kwotę 14,76 mln zł, Media Group – 14,83 mln zł, a konsorcjum, którego liderem jest Effective Media Solutions – 14,95 mln zł.Wynagrodzenie dla agencji, jakie zaproponowały za swoje usługi te firmy wynosi odpowiednio: ClickAd Interactive – 3,39 mln zł, Media Group – 4,3 mln zł, konsorcjum Effective Media Solutions – 1,47 mln zł.

Do zadań wybranej agencji będzie należeć opracowanie strategii medialnej i komunikacyjnej, opracowanie kreacji (z wykorzystaniem np. rysunków, zdjęć, materiałów wideo, kreacji graficznych), realizacja kampanii, zaplanowanie i zakup mediów, produkcja reklam i spotów.

Kampania ma obejmować internet, telewizję, radio, outdoor. Potrwa 8 tygodni i zakończy się przed 14 grudnia br. Jej celem będzie upowszechnienie wiedzy o zadaniach i celach Funduszu Sprawiedliwości wśród potencjalnych beneficjentów, jak również organizacji pozarządowych zajmujących się działalnością na rzecz osób pokrzywdzonych. Działania mają spowodować wzrost świadomości na temat możliwości otrzymania dofinansowania w ramach Funduszu Sprawiedliwości. Mają również poinformować o planowanym utworzeniu sieci pomocy pokrzywdzonym - sieci ośrodków regionalnych na terenie kraju oraz o możliwości otrzymania wsparcia w ramach działających ośrodków i przyszłej sieci ośrodków, promować planowane utworzenie infolinii pomocy pokrzywdzonym oraz promować nową stronę internetową Funduszu Sprawiedliwości.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej