SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

ClickAd, Partner of Promotion i Hera Drukarnia wygrały przetarg PKP PLK na realizację kampanii „Bezpieczny przejazd”.

W wyniku wygranego przetargu, jaki prowadziła od kilku miesięcy spółka PKP Polskie Linie Kolejowe, a dotyczącego realizacji I etapu kampanii „Bezpieczny przejazd” spółka wybrała do współpracy 3 firmy marketingowe: ClickAd Interactive, która zajmie się obsługą mediową, Partner of Promotion odpowiedzialną za PR i eventy oraz Hera Drukarnia, która zajmuje się drukiem wszelkich materiałów promocyjnych.

Trwający od kilku miesięcy przetarg był podzielony na cztery oddzielne części. Pierwsza dotyczyła strategii i kreacji. Tu ofertę złożyło konsorcjum agencji Havas Media i Agencja Warszawa z ceną 4,3 mln zł. Ofertę jednak odrzucono i przetarg w tej części wstępnie unieważniono.

Część druga dotyczyła materiałów drukowanych. Wpłynęły trzy oferty: od Havas Media i Agencji Warszawa (z ceną 520,1 tys. zł), Mastermind Media (z ceną 8,2 mln zł) oraz od Hera Drukarnia (z ceną 600,5 tys. zł). PKP PLK wybrała ofertę Hera Drukarnia.

W części dotyczącej obsługi mediowej oferty złożyły: Havas Media i Agencja Warszawa (z ceną blisko 4 mln zł), Media Group (z ceną 4,1 mln zł), Communication Unlimited z Value Media (z ceną 4,7 mln zł) ClickAd Interactive (z ceną 3 mln zł) konsorcjum spółek Effective Media (z ceną 3,3 mln zł). W tej części PKP wybrało ofertę ClickAd Interactive.

Czwarta część przetargu obejmowała obsługę PR i event marketing. Tutaj konkurowały między sobą Havas Media i Agencja Warszawa (z ceną 1,5 mln zł), Communication Unlimited (z ceną 331 tys. zł), Mindspot (z ceną 1,4mln zł), Testa Communications (z ceną 1,,4 mln zł) i Partner of Promotion ( z ceną 564,1 tys.zł). W tej części PKP PLK zdecydowało się na współpracę z Partner of Promotion.

W części dotyczącej opracowania strategii i kreacji, którą początkowo unieważniono, wznowiono postępowanie. Do 21 stycznia br. wpłynęły 4 oferty: wspólna od Partner of Promotion i agencji reklamowej DSK (z ceną 3,9 mln zł), Change Serviceplan (z ceną 3,1 mln zł), Fabryka Komunikacji Społecznej (z ceną 2,4 mln zł) oraz bringMore Advertising (z ceną 4,5 mln zł). Tutaj wyboru zwycięzcy jeszcze nie dokonano.

Przetarg PKP PLK dotyczy kampanii „Bezpieczny przejazd”, której celem jest podnoszenie świadomości o zagrożeniach wynikających z niezachowania szczególnej ostrożności na przejazdach i terenach kolejowych.
Budżet zaplanowanych na okres roku działań wynosi 12 mln zł netto.

 

 

Dołącz do dyskusji: ClickAd, Partner of Promotion i Hera Drukarnia wygrały przetarg PKP PLK na realizację kampanii „Bezpieczny przejazd”.

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl