SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

ClickAd wypromuje w internecie polską gospodarkę podczas Expo 2015

Agencja ClickAd wygrała przetarg Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości na realizację internetowej kampanii promującej polską gospodarkę na rynkach międzynarodowych przy okazji Expo 2015. Zdobyła budżet internetowej kampanii o wartości ponad 800 tys. zł.

Article

Celem akcji, za przygotowanie i realizację której odpowiada ClickAd, będzie tworzenie wizerunku Polski i rodzimej gospodarki jako atrakcyjnego partnera biznesowego na rynku międzynarodowym. W kampanii będą promowane polskie produkty, marki i firmy, zwłaszcza z branży rolno-spożywczej. Z jednej strony rodzime podmioty będą zachęcanego do ekspansji na rynek włoski, a z drugiej zagraniczne firmy będą zachęcane do większego zainteresowania polskimi rozwiązaniami w zakresie przetwórstwa żywności, biotechnologii i ochrony środowiska.

Działania będą prowadzone od marca do końca października br., ze szczególnym nasileniem w trakcie trwania wystawy światowej Expo 2015 w Mediolanie (od początku maja do końca października). Obejmą internet (m.in. portale społecznościowe i serwis expo.gov.pl), będą kierowane do odbiorców w Polsce i we Włoszech.

ClickAd odpowiada za przygotowanie strategii i kreacji kampanii, produkcję wszystkich materiałów oraz realizację działań (w tym planowanie i zakup mediów).

W przetargu dotyczącym tego zlecenia agencja pokonała pięciu konkurentów: Artefakt, Marketing Wizards, Mediacap, Bad Dog i konsorcjum złożone z firm Mastermind i Mastermind Media.

Wartość umowy wynosi 816 tys. zł.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: ClickAd wypromuje w internecie polską gospodarkę podczas Expo 2015

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl