SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Clue PR zajmie się komunikacją korporacyjną Zalando w Polsce

Agencja Clue PR wygrała przetarg na obsługę komunikacji korporacyjnej internetowego sklepu odzieżowego Zalando na polskim rynku.

Article

Clue PR będzie odpowiadać dla Zalando przede wszystkim za realizację komunikacji strategicznej, prowadzenie biura prasowego i bieżące kontakty z mediami. W agencji zajmą się tym PR konsultant Piotr Oleksy i junior PR konsultant Elżbieta Kutzner pod kierownictwem Alicji Wysockiej-Świtały.

- Jako firmie, zależy nam na pobudzaniu polskiego rynku nie tylko naszą ofertą, ale również naszą otwartą komunikacją. Dzięki swojej ekspertyzie w dziedzinie technologii, Clue PR jest doskonałym partnerem dla osiągnięcia tego celu - uzasadnia Katarzyna Heller, corporate communications manager Zalando w Polsce i Wielkiej Brytanii.

Nie podano, które inne agencje brały udział w przetargu dotyczącym tego zlecenia ani na jak długo podpisano umowę z Clue PR. Poprzednio Zalando nie współpracowało w Polsce z żadną agencją w zakresie komunikacji korporacyjnej. Z kolei komunikacją e-sklepu związaną z branżą modową nadal będzie zajmować się agencja Pomada.

W marcu br. Zalando.pl odwiedziło 2,59 mln polskich internautów (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Clue PR zajmie się komunikacją korporacyjną Zalando w Polsce

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl