SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Co przygotowały tygodniki opinii na olimpiadę w Pekinie?

Z okazji rozpoczynających się w piątek Letnich Igrzysk Olimpijskichw Pekinie tygodniki opinii przygotowały specjalne wydania, dodatkii raporty. Już dziś ukazały się numery "Wprost" (AWR "Wprost") i"Newsweek Polska" (Axel Springer Polska) z wkładkami dotyczącymiolimpiady.

Do całego nakładu dzisiejszego wydania "Wprost" (209 tys. egz.)dołączono 52-stronicowy dodatek "Pekin 2008" w którym znaleźć możnam.in. informacje na temat przygotowań do imprezy, zdjęcia obiektówsportowych, sylwetki polskich olimpijczyków, opisy nagród na jakieliczyć mogą sportowcy, a także kalendarz igrzysk olimpijskich iparaolimpijskich. Numer kosztuje tyle co zwykle - 4,50 zł.

Kampania promocyjna wydania "Wprost" z dodatkiem prowadzona jestna billboardach (citylighty), w radiu (Radio Kolor, Radio ZłotePrzeboje i Roxy FM), prasie ("Piłka Nożna", "Kropka TV") oraz winternecie (Wirtualna Polska, Onet.pl, Gazeta.pl, Pilkanozna.pl).Spoty reklamowe na monitorach można zobaczyć także na stacjach PKPi lotniskach. Prowadzona jest też autopromocja w mediach należącychdo AWR "Wprost". Kampanię przygotował i zaplanował media działmarketingu wydawcy tygodnika.

"Bejing 2008 dodatek olimpijski" - tak z kolei nazywa się24-stronicowa wkładka dołączona do dzisiejszego numeru tygodnika"Newsweek Polska" (ukazał się w nakładzie ok. 190 tys. egz. inormalnej cenie 4,50 zł). W dodatku znaleźć można głownieinformacje o polskiej ekipie sportowców, która poleciała do Pekinu,opisani są m.in. najpoważniejsi kandydaci do medalów. Poza tym wewkładce przedstawiono sportowców, którzy mogą zostać gwiazdamiolimpiady, znalazł się w niej także materiałach o podwójnychpolskich medalistach olimpijskich. "Newsweek" z dodatkiem nie jestwsparty kampanią reklamową.

Specjalne informacje o olimpiadzie zamieści także najnowsza"Polityka" (Polityka Spółdzielnia Pracy), w której znajdzie sięwiększy objętościowo raport na temat igrzysk przygotowany przezCezarego Łazarewicza, wysłannika redakcji do Chin. Numer ukaże sięw środę 6 sierpnia w normalniej cenie (4,50 zł) i niezmienionymnakładzie (230 tys. egz.). Będzie mu towarzyszyć standardowakampania reklamowa w radiu (Jedynka, Trójka, Tok FM, Radio PiN),przygotowana i zaplanowana przez dział promocji "Polityki" orazautopromocja na łamach tygodnika.

Najwięcej Letnim Igrzyskom Olimpijskim w Pekinie i samym Chinompoświęci ukazujący się w czwartek 7 sierpnia "Przekrój" (EdipressePolska), który przygotował specjalne podwójne wydanie olimpijskie wobjętości 92 stron, cenie 1,99 zł (normalnie tygodnik kosztuje 4,50zł) i nakładzie wynoszącym 160 tys. egz. W numerze znajdą się m.in.sylwetki polskich sportowców z medalowymi szansami oraz artykuły ogenetycznych uwarunkowaniach sukcesów sportowych, towarzystwachpolsko - chińskich, wierzeniach Chińczyków, ich sztuce i modzie. Wwydaniu przeczytać będzie można także rozmowę Piotra Najsztuba zpremierem Donaldem Tuskiem, który m.in. odpowie na pytanie,dlaczego nie jedzie na olimpiadę.

Będący dwa tygodnie w sprzedaży numer "Przekroju" zostaniewsparte kampanią reklamową w telewizji (Polsat, TV 4, TVN, TVNSiedem, TVN 24, Discovery Channel, Kino Polska), radiu (Eska Rock,Radio Kolor, Radio Jazz), prasie ("Polska", autopromocja w"Przekroju") oraz w internecie (Onet.pl, Wirtualna Polska). Zakreację odpowiada dział promocji tygodnika, natomiast za zakupmediów - dział analiz i zakupu mediów Edipresse Polska.

Dołącz do dyskusji: Co przygotowały tygodniki opinii na olimpiadę w Pekinie?

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl