Nowości na antenie RMF24. Stacja poszerza ofertę

Do grona autorskich produkcji informacyjnej stacji radiowej RMF24 dołączyły dwie nowe serie prowadzone przez Kubę Śliwińskiego oraz Piotra Salaka.

Kinga Walczyk
Kinga Walczyk
Udostępnij artykuł:
Nowości na antenie RMF24. Stacja poszerza ofertę
materiały prasowe

Nowy podcast „Co u nich słychać?”, prowadzony przez Śliwińskiego, to cykl rozmów z osobami, które niegdyś były na ustach całej Polski, a dziś zastanawiamy się, jak potoczyły się ich losy.  

Prowadzący weekendowe programy w Radiu RMF24, zaprasza bohaterów dawnych wydarzeń, by poznać ich obecne życie, karierę i plany. Pierwszym gościem był Władysław Kozakiewicz – legendarny tyczkarz i zdobywca złotego medalu olimpijskiego w 1980 roku. 

Kolejne odcinki podcastu publikowane są w każdy piątek o godzinie 17:00 na platformie RMF ON, a obszerne fragmenty można usłyszeć także w sobotnie popołudnie na antenie Radia RMF24.

„O tym się mówi”, prowadzony przez Piotra Salaka, to cotygodniowy przegląd kluczowych wydarzeń z kraju i ze świata. Prowadzący prezentuje najważniejsze informacje ze świata polityki, gospodarki czy technologii, ilustrujące je komentarzami ekspertów, którzy w minionych dniach gościli na antenie Radia RMF24. 

Premiera nowych odcinków w każdą sobotę o godzinie 18:00 na platformie RMF ON.

W 2024 roku podcasty Radia RMF24 osiągnęły łącznie ponad 15 milionów odtworzeń.  

RMF24 to portal informacyjny radia RMF FM, tworzony przez dziennikarzy, reporterów i korespondentów stacji. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały