SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'Co za tydzień' i 'Się kręci' obniżają średnie TVN i Polsatu

Emitowane w komercyjnych stacjach magazyny show-biznesowe niecieszą się dużym zainteresowaniem - 'Co za tydzień' (TVN) oraz 'Siękręci' (Polsat) ogląda średnio 800 tys. widzów. - "Co za tydzień"traktujemy przede wszystkim jako program wizerunkowy - tłumaczy namBogdan Czaja z TVN.

Magazyn "Co za tydzień" - między styczniem a 28czerwca 2009 roku - zapewniał TVN niespełna 7 proc. udziału w rynkuoraz 8,62 proc. udziału w komercyjnej grupie 16-49 - pokazują daneAGB Nielsen Media Research dla Wirtualnemedia.pl.To wyniki znacznie gorsze od średniej stacji.

Wpływy reklamowe programu wyniosły w tym okresie 3,35mln złotych (dane cennikowe, bez rabatów). W  profiluwidowni "Co za tydzień" dominowały zaś kobiety (62 proc.) orazmieszkańcy dużych i największych miast (ponad 40 proc.).

Co za tydzień

(16 - 49)

miesiąc

AMR

SHR %

SHR %

styczeń9933917,26%8,88%
luty8634666,16%7,23%
marzec8983017,30%10,03%
kwiecień7231587,55%9,92%
maj7437578,20%9,70%
czerwiec*5096555,15%5,33%
średnio7875616,98%8,62%


Program "Co za tydzień" jest obecny na antenieTVN od 8 lat. Mimo słabych wyników ma silną ramówkową pozycję.

- "Co za tydzień" traktujemy przede wszystkim jako programwizerunkowy. Nie oczekujemy, że będzie miał widownię porównywalną zfilmem czy programem rozrywkowym w rodzaju "Mam talent". Zależy namna różnorodności naszej oferty, a taki program dobrze uzupełniaofertę rozrywkową stacji - tłumaczy portalowiWirtualnemedia.pl Bogdan Czaja, zastępca dyrektora departamentuprogramowego TVN. Jak podkreśla, stacja jest zadowolona zformatu i nie zamierza w najbliższym czasie rezygnować z jegoemisji.

"Się kręci" doczekało się 120 odcinków
Program "Się kręci" do czerwca był emitowany wPolsacie w sobotnie popołudnia (14.45). Od początku styczniagromadził średnio 892 tys. widzów, zapewniając stacji 10,35 proc.udziału w grupie 4+ i 13,05 w grupie 16-49. Od 13 czerwca programjest nadawany o 10.45, wydłużył się także czas jego trwania. Niewpłynęło to jednak korzystanie na wyniki. Trzy odcinki pokazane wnowym paśmie odnotowały średnią oglądalność na poziomie 552 tys.widzów, przy udziale w rynku wynoszącym odpowiednio 9,53 proc. i9,58 proc. (grupa 4+ i 16-49).

Magazyn od początku bieżącego roku zarobił cennikowo 2,45 mlnzłotych (dane bez rabatów). W profilu jego widowni dominują kobiety(58 proc.), mieszkańcy wsi i małych miast (blisko 65 proc.).

Się kręci

Age(16 - 49)

miesiąc

AMR

SHR %

SHR %

styczeń107566210,82%13,52%
luty9431139,92%12,08%
marzec100374711,53%15,62%
kwiecień6330269,60%11,55%
maj6957779,84%13,49%
czerwiec**6158128,52%10,28%
średnio89237310,35%13,09%
nowepasmo emisji - 10.45
czerwiec
***
5516249,53%9,87%


Jak jednak ustaliliśmy, mimo przeciętnych wyników, także Polsatma w planach kontynuację swojego show-biznesowego programu. Jakdotąd "Się kręci" doczekało się 120 odcinków.



* - do 28.06.2009
** - do 06.06.2009
*** - 27.06.2009

Dołącz do dyskusji: 'Co za tydzień' i 'Się kręci' obniżają średnie TVN i Polsatu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl