SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Coca-Cola będzie rozwijać segment napojów herbacianych, wprowadza strategię „Total Beverage Company”

Koncern Coca-Cola zaprezentował szczegóły dotyczące launchu marki napoju Fuzetea na polskim rynku. Rozwój tego i innych brandów z segmentu napojów herbacianych wpisuje się w biznesową strategię firmy „Total Beverage Company”.

Stoyan Ivanov Article

Marka napoju herbacianego Fuzetea weszła do Polski w styczniu 2018 roku, zastępując Nestea, której dystrybucją Coca-Cola zajmowała się w naszym kraju przez ostatnie lata. Prawa do brandu przejęła Hoop Cola.

- Fuzetea to jeden z naszych nowszych produktów, rozwija się najszybciej spośród wszystkich marek napojów herbacianych. Segment ten w ciągu ostatnich czterech lat rósł w tempie 1,5 razy szybszym niż napoje bezalkoholowe – mówił na spotkaniu z dziennikarzami Stoyan Ivanov, dyrektor generalny Coca-Cola Poland Services.

Ivanov podkreślił, że marka wpisuje się w strategię biznesową firmy - „Total Beverage Company”. Zakłada ona wsłuchiwanie się w potrzeby konsumentów i oferowanie im produkty, których oczekują.

- W przeszłości skupialiśmy się przede wszystkim na sprzedaży naszego flagowego produktu - Coca-Coli. Zgodnie ze strategią  „Total Beverage Company” stawiamy w przyszłości na rozwój sprzedaży także innych napojów - powiedział Stoyan Ivanov.

Fuzja trendów

W rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Paola Sandoval, dyrektor ds. marketingu Coca-Cola Poland Services podkreśla, że polski rynek jest jednym z kluczowych dla koncernu, dlatego też podjęta została decyzja o wprowadzeniu odnoszącego sukcesu na wielu światowych rynkach brandu Fuzetea.

- Dla firmy Coca-Cola segment napojów herbacianych jest bardzo ważny. Na całym świcie funkcjonuje kilka różnych brandów. Fuzetea jest jednym z największych, o wartości miliarda dolarów. Z tą marką mamy wiele pozytywnych doświadczeń, wyniesionych z obecności w 52 krajach. To unikalny koncept fuzji, wyjątkowa formuła, łącząca w sobie jednocześnie kilka smaków. Wierzymy, że wprowadzamy w tej kategorii coś naprawdę nowego. Jesteśmy pewni, że w Polsce marka odniesie sukces - komentuje Sandova.

Przybliżając strategie rozwoju Fuzetea, przedstawicielka Coca-Coli podkreśla, że brand ten wpisuje się w tzw. „fuzję trendów” - zwrotu w stronę ekologii, zdrowego stylu życia, poszukiwania i celebrowania nowych doświadczeń. Zaobserwować je można zwłaszcza w młodszych pokoleniach - stąd wybór grupy, do której głównie kierowane będą działania marketingowe.

- Marka Fuzetea wpisuje się w takie wartości jak prawdziwość, zdrowy styl życia, zrównoważony rozwój, jak również światowe megatrendy poszukiwania nowych doznań - widoczne zwłaszcza w grupie millenialsów. Głównie z myślą o nich przygotowaliśmy działania promocyjne i marketingowe wokół wprowadzenia Fuzetea do Polski. Oczywiście sam produkt kierujemy do znacznie szerszej grupy odbiorców. Nasz napój może odpowiadać każdemu - jest pyszny, orzeźwiający i mamy nadzieję, że polscy konsumenci to docenią - komentuje dla portalu Wirtualnemedia.pl Paola Sandoval, dyrektor ds. marketingu Coca-Cola Poland Services.

Szerokozasięgowa kampania marketingowa nowego brandu rozpoczęła się już w styczniu od emisji 5-sekundowego spotu telewizyjnego. W najbliższych dniach ruszy kolejna odsłona kampanii w telewizji, tym razem pokazywany będzie spot 30-sekundowy. Promocję w telewizji wspierać będą liczne reklamy na outdoorze, działania w digitalu i social mediach.

Fuzetea będzie intensywnie promowa także poprzez liczne akcje samplingowe - w punktach sprzedaży, dużych miastach i popularnych miejscowościach wypoczynkowych.

Marka stawia także na współpracę z ambasadorami i influencerami. W tym gronie znaleźli się Barbara Kurdej-Szatan, aktorka, Anna Skura, blogerka i podróżniczka znana jako What Anna Wears, Gabriela Drzewiecka, dziennikarka, Paula Jagodzińska, autorka bloga Beauty Fashion Shopping, Karolina i Adrian Jędrzejczyk, twórcy bloga parentingowego Szafeczka, Osi Ugonoh, modelka, Michał Będźmirowski, bloger parentingowo-lifestyle’owy znany jako Modny Tata oraz Jacek Gadzinowski, youtuber znany pod pseudonimem Jack Gadovsky.

Działania marketingowe Fuzetea prowadzą Mediacom (planowanie i zakup mediów), McCann Worldgroup (ATL), Fortis (reklama BTL), LiquidThread (digital) oraz Hill+Knowlton Strategies (PR).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Coca-Cola będzie rozwijać segment napojów herbacianych, wprowadza strategię „Total Beverage Company”

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pavv
Fuzeta :-) Muszą coś nowego wymyślić bo sprzedaż Coca-Coli leży, a pozostałe napoje coraz bardziej kurzą się na półkach odkąd cukier w nich zastąpiono chemiczno-nuklearnymi słodzikami.
14 9
odpowiedź
User
Cukier
Ostateczne rozwiązanie kwestii herbacianej.
13 9
odpowiedź