SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Coca-Cola wprowadza do sprzedaży bezbarwną wersję Coca-Cola Clear (wideo)

Koncern Coca-Cola wprowadza do sprzedaży w Japonii bezbarwną wersję swojego napoju - Coca-Cola Clear.

Article

Sprzedaż napoju w Japonii rusza 11 czerwca. Coca-Cola Clear o smaku cytryny pozbawiona jest charakterystycznego dla napojów typu cola koloru ciemnobrązowego. Udało się to osiągnąć, eliminując z receptury karmelowe składniki.

 

Coca-Cola Clear nie ma kalorii. Wybór smaku cytryny poprzedziły testy ok. 50 różnych mieszanek smakowych.

 Prace nad nową wersją Coca-Coli trwały około roku.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Coca-Cola wprowadza do sprzedaży bezbarwną wersję Coca-Cola Clear (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
łukasz mazurek
już jutro wódka, z której pozbyto się alkoholu, zastępując płyn czystym H20 ;]

straszne brednie + pepsi bawiło się w takie rzeczy już w latach 90.
0 0
odpowiedź
User
maciej bójko
Przecież już mają w ofercie "bezbarwną coca-colę o smaku cytryny". Nazywa się "Sprite".
3 0
odpowiedź
User
michał wojtas
Proponuję białą, rozpuszczalną, w kostkach... Zapomniałem, że już jest.
0 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing