Andy Warhol, Edvard Munch, Vincent van Gogh - obrazy słynnych malarzy w kampanii Coca-Coli

Coca-Cola rozpoczęła nową globalną kampanię "Masterpiece" ("Arcydzieło"), w której wykorzystuje klasyczną i współczesną sztukę do promocji własnej marki. Działania są najnowszą odsłoną globalnej platformy brandu "Real Magic".

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Głównym elementem kampanii jest prawie dwuminutowy film, którego akcja rozgrywa się  w muzeum sztuki, gdzie studenci szkicują wiszące obrazy, w tym słynna grafika Andy'ego Warhola z Coca-Colą z 1962 roku.

Monotonię przerwa ożywająca butelka Coca-Coli, która zaczyna podróżować od obrazu do obrazu, przez klasyczne i współczesne płótna, aż do rąk studenta sztuki, potrzebującego twórczej inspiracji. W kampanii widoczne są takie działa sztuki jak "Rozbicie statku" JMW Turnera, "Krzyk" Muncha (zmieniona wersja), "Sypialnia w Arles" Van Gogha, "Dziewczyna z perłą" Vermeera. Ponadto w kampanii wykorzystane zostają prace wschodzących twórców z Afryki, Indii, Bliskiego Wschodu i Ameryki Łacińskiej.

Dodatkowo marka uruchomiła galerię internetową, w której konsumenci mogą obejrzeć powyższy film i zapoznać się z kilkunastoma dziełami sztuki, które zostały w nim wyróżnione lub przedstawione. Użytkownicy mogą również obejrzeć wywiady z pięcioma początkującymi twórcami, których prace zostały uwzględnione w klipie.

Kampania obejmuje również cyfrowe przedmioty kolekcjonerskie, billboardy 3D oraz galerię internetową prezentującą młodych twórców. Jest częścią globalnej platformy komunikacyjnej "Real Magic".

Kampania rusza w tym miesiącu w Ameryce Łacińskiej, następnie w Azji, jeszcze w tym roku obejmie inne rynki.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu