Coca-Cola najwartościowszą marką świata

Po raz ósmy z rzędu Coca-Cola znalazła się na czele corocznegorankingu agencji Interbrand na najbardziej wartościowe markiświata.

km
km
Udostępnij artykuł:

W sklasyfikowanej setce rankingu 52 marki pochodzą z USA. 10 zNiemiec, 8 z Francji, 7 z Japonii, 5 ze Szwajcarii, 4 z Włoch, 3 zHolandii i Wielkiej Brytanii, po 2 z Korei Południowej, Szwecji iKanady, a po 1 z Finlandii i Hiszpanii - informuje serwis BrandRepublic.

Po raz pierwszy w czołowej dziesiątce zadebiutowało Google. Wporównaniu z rokiem ubiegłym najwyższy skok w górę rankinguzanotowały marki Amazon.com, Zara oraz Nintendo, a najbardziej wdół poleciały Merrill Lynch, Citi i Morgan Stanley.

Pierwsza dziesiątka rankingu Best Global Brands 2008 przedstawiasię następująco (w nawiasach szacowana wartość marek w miliardachdolarów):

1. Coca-Cola (66,7)2. IBM (59)3. Microsoft (59)4. GE (53,1)5. Nokia (35,9)6. Toyota (34)7. Intel (32,3)8. McDonald's (31)9. Disney (29,2)10. Google (25,6)

źródło: Brand Republic

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style