Coca-Cola powraca do źródeł

Od września Coca-Cola ruszyła w Polsce z nową kampaniąinformacyjną. Głównym jej celem jest przypomnienie, że Coca-Colapowstała w XIX wieku, a jej receptura pozostała od tego czasuniezmieniona.

pt
pt
Udostępnij artykuł:

We wrześniu na opakowaniach napoju Coca-Cola pojawi siękomunikat: "Bez dodatku konserwantów, bez sztucznych aromatów - od1886 roku". Towarzyszyć będzie temu szeroka kampania reklamowatrwająca do grudnia br., obejmująca reklamę telewizyjną oraz winternecie.

Klient:Coca-Cola Poland Services

Agencja: PublicisMarek Gargała, Dyrektor ZarządzającyClient Service: Nazar Al Khouri - Account Director,Katarzyna Ulatowska - Account Manager,Barbara Gajewska - Account Supervisor

Kreacja: Tomasz Wolnik - Art Director,Marek Skwarski - CopywriterProdukcja: Cezary Szostek - Tv i Radio ProducentReżyseria: adaptacjaDom produkcyjny: OdeonMedia: TV, internetCzas trwania: wrzesień - grudzień 2008 r.

pt
Autor artykułu:
pt
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii