SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Coca-Cola powraca do źródeł

Od września Coca-Cola ruszyła w Polsce z nową kampaniąinformacyjną. Głównym jej celem jest przypomnienie, że Coca-Colapowstała w XIX wieku, a jej receptura pozostała od tego czasuniezmieniona.

We wrześniu na opakowaniach napoju Coca-Cola pojawi siękomunikat: "Bez dodatku konserwantów, bez sztucznych aromatów - od1886 roku". Towarzyszyć będzie temu szeroka kampania reklamowatrwająca do grudnia br., obejmująca reklamę telewizyjną oraz winternecie.

cocacola


Klient:
Coca-Cola Poland Services

Agencja: Publicis
Marek Gargała, Dyrektor Zarządzający
Client Service: Nazar Al Khouri - Account Director,
Katarzyna Ulatowska - Account Manager,
Barbara Gajewska - Account Supervisor

Kreacja: Tomasz Wolnik - Art Director,
Marek Skwarski - Copywriter

Produkcja: Cezary Szostek - Tv i Radio Producent
Reżyseria: adaptacja
Dom produkcyjny: Odeon
Media: TV, internet
Czas trwania: wrzesień - grudzień 2008 r.

Dołącz do dyskusji: Coca-Cola powraca do źródeł

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl