Coca-Cola spotem na Super Bowl uruchamia platformę „Coke For Everyone” (wideo)

Trwający minutę spot autorstwa agencji Wieden+Kennedy Portland zatytułowany „The Wonder Of Us” otwiera nową platformę komunikacyjną marki „Coke For Everyone”.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Coca-Cola spotem na Super Bowl uruchamia platformę „Coke For Everyone” (wideo)

60-sek. spot będzie miał telewizyjną premierę podczas niedzielnego finału Super Bowl. Jak mówią przedstawiciele firmy, zawiera nie tylko przekaz reklamowy, ale i głębsze przesłanie dotyczące różnorodności. Pokazano w nim ludzi różnych ras i narodowości, którzy piją Coca-Colę w różnych, codziennych sytuacjach i miejscach.

Jeden z pracowników agencji Wieden+Kennedy, który ma doktorat z poezji napisał na potrzeby kampanii specjalny wiersz, który będzie odczytany podczas transmisji Super Bowl.

Zostanie ponadto wydrukowany w „The New York Times” w niedzielę i w „USA Today” w poniedziałek.

grafika

Spot inauguruje kampanię pod hasłem „Coke For Everyone”, która będzie realizowana przez cały rok, także przy igrzyskach olimpijskich w Pjongczangu i innych wydarzeniach sportowych, w sezonie letnim oraz w okresie świątecznym.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]