Coca-Cola uruchamia mobilną kampanię marki Fanta

Firma Coca-Cola Europe chce zachęcić młodych konsumentów do napojówspod marki Fanta dwoma nowymi aplikacjami mobilnymi.

km
km
Udostępnij artykuł:

Aplikacje o nazwach 'Fanta Virtual Tennis' i 'Fanta StealthSound System' zostaną udostępnione pod koniec stycznia na terenieEuropy i będą wspierane przez reklamy w prasie i internecie,promocje na opakowaniach napojów, materiałach point-of-sale,marketing wirusowy oraz działania PR.

Pierwszą z wymienionych aplikacji stworzyła specjalizująca się wmobilnym marketingu firma The Hyperfactory. Umożliwia ona grę wtenisa z poziomu telefonu komórkowego, który słuzy jako rakieta.Zagrać będą w nią mogli użytkownicy telefonów Nokia N82, N95,N95-3NAM, N95-8GB, 6120 Classic, 6121 Classic, N81 oraz N818GB.

Z kolei drugą aplikację zaprojektowała agencja OgilvyAdvertsiing z Londynu. 'Fanta Stealth Sound System' wykorzystujewysokie częstotliwości, które mogą usłyszeć tylko konsumenci wwieku poniżej 20 lat. Zastosowana tutaj technologia pozwala młodymludziom na komunikację bez obaw, że usłyszą ich starsze osoby. Wgruncie rzeczy chodzi o to, że konsumenci, którzy zdecydują się napobranie aplikacji, otrzymają swój własny zaszyfrowany język.

Fanta, która powstała blisko 60 lat temu w Niemczech, jestobecnie jedną z pięciu czołowych marek w portfolio Coca-ColaEurope. Po raz pierwszy firma wykorzystała mobilną przestrzeń dojej promocji pięć lat temu przy pomocy dzwonków i logo na komórkę.Następnie pojawił się również dedykowany marce portal WAP.

źródło: MobileMarketer

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska