SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Korzyści z picia wody kokosowej reklamują Coconaut (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa wspierająca rynkowy debiut wody kokosowej Coconaut, której dystrybutorem jest Quest Food Polska. Dla marki pracują firmy marketingowe  Sixtyone Yards, &Sons Strategic Consultants i Truskavka.

Article

Cykl filmów regularnie publikowanych na Facebooku i YouTube, z przymrużeniem oka prezentuje korzyści, jakie niesie picie wody kokosowej.

- Zależy nam na zbudowaniu lifestylowej marki dla ludzi, którzy żyją aktywnie, dbając jednocześnie  o swoje zdrowie. W ich życiu wiele się dzieje, są w biegu. Mimo to chcą działać na 100 proc. - mówi Małgorzata Dajczer z agencji &Sons Strategic Consultants, odpowiedzialnej za strategię marki Coconaut.

Format komunikacyjny oparty jest na postaci Coconauty - przybysza w kasku, szortach i japonkach będącego zabawną personifikacją produktu. Coconauta pojawia się na ratunek aktywnemu życiu.

Projekt opakowań, identyfikację marki oraz kampanię launchującą przygotowała agencja Sixtyone Yards. Za strategię marki oraz consulting kreatywny odpowiada & Sons Strategic Consultants. Spot wyprodukowało studio Truskavka.

Produkty Coconaut dostępne będą w wybranych sieciach sklepów oraz na stacjach benzynowych.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Korzyści z picia wody kokosowej reklamują Coconaut (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Tuten
Jakie to smutne.
2 1
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing