SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Comcast będzie płacił klientom 20 dolarów za spóźnienia serwisantów

Koncern Comcast zapowiada zdecydowaną poprawę poziomu obsługi swoich abonentów. Firma zamierza płacić 20 dol. za każde opóźnienie z jej strony, zatrudnienie większej liczby pracowników do obsługi klientów i zmianę stacjonarnych sklepów w interaktywne salony. - Musimy wykorzystać każdą okazję by odbudować lojalność klientów i zatrzeć złe wrażenie - podkreśla Neil Smit, szef Comcast Cable.

Article

Mówiąc o konieczności poprawy wizerunku firmy w oczach użytkowników Neil Smit, zabierając głos podczas konferencji National Cable & Telecommunications Association nawiązał do wydarzeń z ostatnich kilku miesięcy. Pracownikom serwisu Comcasta zdarzyło się wówczas kilka wpadek związanych z dużymi opóźnieniami w obsłudze klientów, które odbiły się szerokim echem na portalach społecznościowych poważnie nadwerężając reputację największego w USA dostawcy usług kablowych i internetowych.

Smit zapowiedział, że firma zamierza przeprowadzić szereg działań zmierzających do poprawy relacji z użytkownikami i wizerunku marki. Szef Comcasta obiecał, że od III kwartału br. zacznie obowiązywać system, w którym spóźnienie pracowników serwisu z wizytą u klienta nawet o minutę będzie skutkowało tym, że na konto rozliczeniowe użytkownika trafi kwota 20 dol. Pieniądze te będzie można wydać na opłacenie rachunków u operatora lub zakup dodatkowych usług.

Kolejnym narzędziem dyscyplinującym serwisantów i pracowników działu obsługi będzie udostępnienie użytkownikom specjalnej aplikacji pozwalającej na śledzenie w czasie rzeczywistym w którym miejscu znajduje się w danej chwili umówiony fachowiec. Inna funkcja tego samego programu umożliwi wystawianie przez klientów ocen dotyczących pracy serwisantów i innych przedstawicieli firmy.

- Musimy wykorzystać każdą okazję by odbudować lojalność klientów i zatrzeć złe wrażenie - podkreślił Smit. - Niestety nie jest to praca łatwa, ale poświęcimy jej tyle uwagi, ile to konieczne.

Szef Comcasta zdradził, że w długofalowej strategii firma zamierza przeznaczyć 300 mln dol. na poprawę obsługi klientów oraz zatrudnić ok. 5,5 tys. dodatkowych osób do działów związanych z tym segmentem. W planach jest także przekształcenie 100 z 500 działających w USA sklepów Comcasta w interaktywne salony sprzedaży, których klienci będą mogli nie tylko obejrzeć produkty tego dostawcy, ale także wypróbować oferowane przez niego urządzenia i usługi.

Według ogłoszonego kilka dni temu raportu finansowego w I kwartale br. Comcast zanotował ponad 2 mld dol. dochodu netto i wzrost przychodów, zyskał także nowych abonentów usług internetowych. Natomiast o 8 tys. spadła liczba użytkowników usług kablowych (więcej informacji tutaj).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Comcast będzie płacił klientom 20 dolarów za spóźnienia serwisantów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl