Come Creations Group zmienia się w hub komunikacji. Dołącza Anna Ryczkowska

Agencja Come Creations Group rozszerza zakres kompetencji i zmienia się w hub komunikacji.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Come Creations Group zmienia się w hub komunikacji. Dołącza Anna Ryczkowska

Come Creations Group specjalizuje się w obszarze digitalizacji, social mediów, eventów oraz tworzenia społeczności wokół marki. Firma została zrestrukturyzowana. W wyniku zmian powstały działy PR creation, event creation, social media creation oraz video creation.

Równolegle z nową strukturą, do działu PR creation dołączyła Anna Ryczkowska, wcześniej związana z Polskim Radiem RDC oraz domem produkcyjnym Foszer Sawicki.

- Come Creations Group specjalizuje się w komunikacji w obszarze nowych technologii, social mediów i eventów. Posiadamy narzędzia, by zaprojektować i zrealizować całościową strategię komunikacji. Stale poszerzamy swoje kompetencje, chociaż regulacja struktur CCG to formalność. Do wszystkich projektów podchodzimy kompleksowo, co wyraźnie widać w naszym portfolio - mówi Anita Kijanka, szefowa Come Creations Group.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych