SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Grzegorz Długosz zrezygnował z funkcji prezesa Comperii

Grzegorz Długosz ze skutkiem natychmiastowym zrezygnował ze stanowiska prezesa firmy Comperia (wydawcy m.in. grupy porównywarek finansowych i serwisu Telepolis.pl). Kierował spółką od sierpnia 2017 roku.

Grzegorz DługoszGrzegorz Długosz

W komunikacie giełdowym Comperii poinformowano, że Grzegorz Długosz nie podał powodów swojej rezygnacji.

W zarządzie spółki jako członkowie pozostają Szymon Fiecek (pełni tę funkcję od czerwca 2016 roku) oraz Wojciech Małek (od sierpnia 2017 roku).

W pierwszych trzech kwartałach ub.r. grupa kapitałowa Comperia zanotowała 20,21 mln zł wpływów sprzedażowych (wobec 15,2 mln zł rok wcześniej), 1,01 mln zł zysku EBITDA (rok wcześniej wyniósł on 1,35 mln zł) oraz 2,41 mln zł straty netto (wobec 2,06 mln zł straty w pierwszych trzech kwartałach 2017 roku).

- W okresie trzech kwartałów 2018 roku Grupa istotnie poprawiła sprzedaż zarówno w obszarze reklamy efektywnościowej jak i w dystrybucji ubezpieczeń w stosunku do analogicznego okresu roku poprzedniego. W trzecim kwartale odnotowaliśmy efekty wprowadzenia przepisów RODO, które negatywne wpłynęły na dynamikę przychodów i rentowność obszaru reklamy efektywnościowej - opisano w raporcie finansowym firmy.

Grzegorz Długosz od kwietnia 2014 do maja 2017 roku pracował w Polskim Standardzie Płatności (to operator systemu płatności mobilnych BLIK), kolejno jako wiceprezes i prezes.

Wcześniej był związany m.in. w First Data Polska (jako członek zarządu odpowiadał za linię biznesową usług dla banków i instytucji finansowych, w szczególności za sprzedaż i rozwój produktów), PKO BP (w latach 2005-2008 był dyrektorem centrum operacji kartowych), Inteligo (w latach 2000-2004) oraz Banku Millennium (odpowiadał za wdrożenia kart kredytowych systemu Visa i American Express). W branży finansowej pracuje od 1993 roku.

Dołącz do dyskusji: Grzegorz Długosz zrezygnował z funkcji prezesa Comperii

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ff
Ciekawe jaka była przyczyna? Bo to jest najistotniejsze
odpowiedź
User
Tom
Niebawem kolejny raport giełdowy. Dowiemy się. Fakty są jednak takie że w e-commerce finansowym jest masakrycznie walka o klienta. W samej afiliacji do kwadratu. Niektóre sieci będą niebawem dopłacać do leadow.
odpowiedź
User
Anabela
Rywalizacja o wydawców jest duża bo i warta świeczki. Lepiej zarobić kilka złotych na 1 leadzie niż po groszach za kilkudziesięciu transakcji w afiliacji niefinansowej.
odpowiedź