comScore: Google i Ask w górę, Yahoo i Microsoft w dół

W lutym bieżącego roku amerykańscy internauci wykonali 13,1miliarda wyszukiwań w internetowych wyszukiwarkach.

km
km
Udostępnij artykuł:

To o 3 procent mniej niż w styczniu (13,5 miliarda wyszukiwań) -wynika z danych firmy badawczej comScore. Spadek jest przedewszystkim efektem krótszego o trzy dni lutego.

Pozycję lidera po raz kolejny zachowała wyszukiwarka Google,która zwiększyła swój udział w rynku w porównaniu z miesiącemwcześniej z 63 do 63,3 procenta.

Na kolejnych miejscach znalazły się wyszukiwarki Yahoo (20,6procenta rynkowego udziału), Microsoftu (8,2 procenta), Ask (4,1procenta) oraz AOL (3,9 procenta).

Udział w rynku Yahoo i Microsoftu był w lutym odpowiednio o 0,4i 0,3 procenta mniejszy niż miesiąc wcześniej. Wzrost o 0,4procenta zanotowała natomiast Ask, odbierając tym samym czwartąpozycję AOL, której rynkowy udział pozostał bez zmian.

Z kolei pod względem liczby wyszukiwań między styczniem a lutymwszystkie wyszukiwarki z wyjątkiem Ask (wzrost o 8 procent)zanotowały spadek. Najwięcej stracił Microsoft (6 procent), anastępnie Yahoo (5 procent), AOL (3 procent) i Google (2procent).

źródło: comScore

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day