comScore: internauci najwięcej czasu spędzają na stronachMicrosoftu

We wrześniu bieżącego roku 1,2 miliarda internautów z całego świataw wieku co najmniej 15 lat spędziło w sieci w sumie 26,99 miliardagodzin.

km
km
Udostępnij artykuł:

Najwięcej, bo 14,5 proc. tego czasu (3,92 miliarda godzin),zostało spędzone na stronach należących do Microsoftu - wynika zdanych firmy badawczej comScore.

Następne pod tym względem były witryny będące własnością: Google(2,51 mld godz.), Yahoo! (1,7 mld), Facebook.com (1,39 mld),Tencent Inc. (893 mln), AOL LLC (513 mln), eBay (239 mln), FoxInteractive Media (204 mln), Baidu.com Inc. (163 mln) oraz Lycos(107 mln).

Z kolei biorąc pod uwagę poszczególne regiony świata, stronyMicrosoftu były we wrześniu liderem w Europie (16,8 proc. czasu),Ameryce Łacińskiej (35,9 proc.) i w regionie Bliskiego Wschodu iAfryki (33,1 proc.). Tymczasem w Ameryce Północnejnajpopularniejsze były strony Yahoo! (11,2 proc.), a w regionieAzji i Pacyfiku strony Tencent Inc. (10,7 proc.).

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu