SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

comScore kupuje M:Metrics

Firma badawcza M:Metrics została przejęta za 44,3 miliona dolarów przez comScore.

comScore kupuje M:Metrics

comScore specjalizuje się w badaniach korzystania z internetu przez użytkowników komputerów, podczas gdy M:Metrics bada rynek mobilnej reklamy i korzystanie z różnego rodzaju usług przez użytkowników telefonów komórkowych - informuje serwis Mediaweek.

"Mamy silną pozycję w monitorowaniu korzystania z internetu na pecetach i naszym zdaniem, z biegiem czasu to korzystanie będzie dzielone z urządzeniami mobilnymi (...) To ważny segment rynku który potrzebuje pokrycia, a M:Metrics daje nam taką możliwość" - stwierdził Magid Abraham, prezes i dyrektor wykonawczy comScore.

Jeden z największych konkurentów comscore jakim jest Nielsen, w ubiegłym roku zakupił firmę Telephia aby umocnić swoją pozycję na rynku badań mobilnej przestrzeni. Jednak zdaniem Abrahama, M:Metrics jest bardziej odpowiednia do monitorowania mobilnego internetu i jest lepszym uzupełnieniem dla comScore.

Z usług M:Metrics korzysta około 180 klientów, wśród których są takie firmy jak Verizon, Vodafone i Microsoft. Na skutek przejęcia, założyciele firmy Will Hodgman i Seamus McAteer wejdą do zespołu zarządzającego comScore.

źródło: Mediaweek

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: comScore kupuje M:Metrics

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl