SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

ContentHouse pracuje dla marki Bausch+Lomb

Agencja content marketingowa ContentHouse kontynuuje i rozszerza współpracę z producentem soczewek kontaktowych, firmą Bausch Health Poland. Zespół agencji tworzy dla marki Bausch+Lomb strategię content marketingową.

W ramach realizowanych działań ContentHouse przygotował strategię content marketingową marki Bausch+Lomb. Zespół agencji odpowiada za tworzenie specjalistycznych treści o charakterze edukacyjnym oraz kreację grafik i materiałów multimedialnych. Dla realizowana będzie także usługa AI Content Experience. W jej ramach uruchomiony zostanie chatbot, będący kanałem publikacji treści, zaprogramowany do komunikacji z sektorem bezpośrednich odbiorców (B2C) oraz dystrybutorem produktów (B2B).

Ponadto zaplanowano działania wspierające promocję treści związane z aktywizacją reklamy remarketingowej w ramach Google Ads.

Po stronie ContentHouse działania przeprowadzane będą przez zespół content marketingowy, prowadzony przez head of PR & content marketing Michała Grzebyka, przy udziale Sylwii Paszyny (content specialist). O media i efektywność zadba media manager, Michał Bednarczyk. Będzie on również odpowiedzialny za wdrożenie rozwiązania AI Content Experience. Współpracę z klientem koordynuje account executive Jolanta Gwóźdź. Umowę podpisano na dwa lata.

Dołącz do dyskusji: ContentHouse pracuje dla marki Bausch+Lomb

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl