context.ad - nowa sieć od Online Advertising Network

Firma Online Advertising Network uruchamia sieć internetowej reklamy kontekstowej context.ad. Kierują nią Emil Sobkowicz i Karol Król, wcześniej związani m.in. z BusinessClick.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Online Advertising Network przygotowała context.ad na bazie własnej technologii. Nowa sieć na początku obejmie strony z sieci OAN, złożonej z pakietów premium.ad, business.ad, reach.ad i mobi.ad. Będzie oferować nieinwazyjne formy reklamowe, dopasowane do zawartości danego serwisu, a rozliczane za efekt.

Sieć context.ad rozpocznie działalność operacyjną 1 lutego. Będzie nią zarządzać spółka Context Ad Network, którą pokierują Emil Sobkowicz (jako CEO) i Karol Król (jako dyrektor sprzedaży). Sobkowicz wcześniej był SEM team coordinatorem w Omnicom Media Group i dyrektorem zarządzającym BusinessClick, a Król - specjalistą ds. sprzedaży w Trader.com (Polska) i team leaderem w BusinessClick.

grafika

Emil Sobkowicz

- Nasze wieloletnie doświadczenie w reklamie internetowej utwierdza nas w przekonaniu, że na polskim rynku reklamy kontekstowej, jest miejsce na kolejnego gracza - przekonuje Emil Sobkowicz. - context.ad od począdku swojej działalności oferować będzię szeroki zasięg, innowacyjną technologię emisji oraz profesjonalną obsługę - zapowiada.

grafika

Karol Król

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu