Allegro będzie mieć kolejnego konkurenta. Nowa platforma wkrótce w Polsce

Skandynawska platforma e-commerce Coolshop, należąca do firmy Cool Group, wkrótce pojawi się na polskim rynku. Będzie oferować 45 tys. produktów.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Allegro będzie mieć kolejnego konkurenta. Nowa platforma wkrótce w Polsce

- Pragniemy nieustannie się rozwijać, dlatego bardzo cieszymy się z otwarcia naszego oddziału w Polsce oraz możliwości dostarczania odbiorcom produktów największych marek, a także skandynawskich firm, wyróżniających się przywiązaniem do prostoty, użyteczności i wyjątkowego designu. Liczymy na to, że polscy konsumenci nas docenią - mówi w komunikacie Mark, Nielsen, prezes i współzałożyciel Coolshop oraz Cool Group.

Nie wskazano dokładnej daty startu Coolshop w Polsce. Zapowiedziano natomiast, że witryna nie będzie oferować żadnych usług subskrypcyjnych, wszystkie produkty i promocje będą dostępne bez dodatkowych opłat.

Polskim oddziałem Coolshop będzie zarządzał Andrzej Rzym. Wcześniej przez wiele lat był związany był z duńską firmą Dangaard Group, w której zarządzał rozwojem sprzedaży zagranicznej (m.in. w Polsce), odpowiadając za relacje z klientami na całym świecie.

Coolshop oferuje prawie 45 tys. produktów z ponad 20 kategorii. To artykuły zarówno największych globalnych marek, jak również duńskich, szwedzkich i norweskich firm. Platforma jest obecna na 9 rynkach, ma 2 mln stałych klientów.

Przychody Coolshop poszły w górę z 357,2 mln zł w 2019 roku do prawie 1 mld zł w ub.r., równocześnie kapitały własne Cool Group zwiększyły się ponad 3,5-krotnie do 106 mln zł. Pod szyldem Coolshop działają też sklepy stacjonarne, m.in. w Norwegii i Szwecji.

Platforma została uruchomiona w 2002 roku w Danii. Obecnie do Cool Group należy natomiast 18 firm z 8 branż. Działają w 14 krajach, zatrudniając 800 pracowników.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa