SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Coraz lepsze prognozy dla rynku reklamy out-of-home

Nadchodzą trudne czasy dla rynku reklamy, ale nie dotyczy to dwóch jego segmentów: internetu i reklamy out-of-home.

Coraz lepsze prognozy dla rynku reklamy out-of-home

Według firmy ZenithOptimedia Worldwide, wydatki na reklamę out-of-home w USA zwiększą się w bieżącym roku o 11,2 procenta i wyniosą 7,83 miliarda dolarów - informuje serwis Media Life.

Następne lata rysują się tutaj równie optymistycznie. W 2009 roku wzrost ma wynieść 11,3 procenta, a w roku 2010 kolejne 11,5 procenta, w związku z czym wydatki reklamodawców wyniosą odpowiednio 8,71 i 9,72 miliarda dolarów.

Tymczasem cały amerykański rynek reklamy ma w bieżącym roku zwiększyć swoją wartość o 3,7 procenta, w 2009 roku o 2,1 procenta, a w roku 2010 o 2,2 procenta.

Z kolei światowy rynek reklamy out-of-home ma według ZenithOptimedia zanotować w 2008, 2009 i 2010 roku wzrost odpowiednio o 9,4, 8 i 8,3 procenta.

źródło: Media Life

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Coraz lepsze prognozy dla rynku reklamy out-of-home

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl