SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Coraz lepsze prognozy dla rynku reklamy out-of-home

Nadchodzą trudne czasy dla rynku reklamy, ale nie dotyczy to dwóchjego segmentów: internetu i reklamy out-of-home.

Coraz lepsze prognozy dla rynku reklamy out-of-home

Według firmy ZenithOptimedia Worldwide, wydatki na reklamęout-of-home w USA zwiększą się w bieżącym roku o 11,2 procenta iwyniosą 7,83 miliarda dolarów - informuje serwis Media Life.

Następne lata rysują się tutaj równie optymistycznie. W 2009roku wzrost ma wynieść 11,3 procenta, a w roku 2010 kolejne 11,5procenta, w związku z czym wydatki reklamodawców wyniosąodpowiednio 8,71 i 9,72 miliarda dolarów.

Tymczasem cały amerykański rynek reklamy ma w bieżącym rokuzwiększyć swoją wartość o 3,7 procenta, w 2009 roku o 2,1 procenta,a w roku 2010 o 2,2 procenta.

Z kolei światowy rynek reklamy out-of-home ma wedługZenithOptimedia zanotować w 2008, 2009 i 2010 roku wzrostodpowiednio o 9,4, 8 i 8,3 procenta.

źródło: Media Life

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Coraz lepsze prognozy dla rynku reklamy out-of-home

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl