SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'Coś mi wypadło...!'

Ciąg dalszy reklamy nowego Renault Clio z Borysem Szycem w roligłównej.

Spot reklamowy Renault Clio z Borysem Szycem w roli policjantazachowuje konwencję policyjnego filmu akcji. Film został wydłużonydo 45 sekund w znacznej mierze po to, by na koniec odesłać widzówna stronę www.ireno.plPrzewodnikiem po niej jest tajemnicza Irena, do której dzwoni jedenz zatrzymanych złoczyńców z reklamy. Na stronie można znaleźć takżenajnowsze informacje dotyczące oferty Renault oraz wziąć udział watrakcyjnym konkursie, w którym nagrodą główną jest samochódRenault Clio z serii limitowanej Rip Curl oraz 6 podwójnych kursóww Szkole Jazdy Renault. Pomysł na komunikację przygotował polskioddział agencji reklamowej Publicis - czytamy w komunikacie.

Przypomnijmy w dwóch słowach sensacyjną fabułę filmu: w ciemnymmiejskim zaułku z jadącego samochodu wypchnięty zostaje związanymężczyzna. Świadkiem tego zdarzenia jest policjant, w którego rolęwcielił się Borys Szyc. Upewniwszy się, że poturbowany mężczyznażyje, natychmiast rusza w pościg. Zwinnie i dynamicznie przemierzaswoim Renault Clio ciemne ulice miasta. Szybko dogania bandytów izagradza im drogę. Podchodzi do ich auta, spokojnie puka w szybę i&dodaje: "Panowie, coś wam z samochodu wypadło,". W tej chwilijeden ze schwytanych dzwoni do żony i odwołuje zaplanowaną kolację."Ireno, nie wrócę dzisiaj na kolację. Coś mi wypadło" - mówi.

"Naszym celem było oczywiście budowanie wizerunku Clio -samochodu dynamicznego i niepokonanego. Ale również sprawdzenieskuteczności pomysłu komunikacyjnego jakim jest odesłanie widzówwprost ze spotu telewizyjnego na specjalnie stworzoną stronęinternetową" - powiedział Juliusz Baliszewski, Account DirectorPublicis.

"Internauci będą mieli okazję poznać bliżej zalety produktuserfując po nowym miniserwisie Clio oraz odwiedzając salon Renaultw poszukiwaniu m.in. kodu konkursowego, ukrytego w samochodzie, cojest jednym z elementów konkursu" - dodaje TeresaWielowieyska-Sławek, Szefowa Reklamy Renault Polska.

Spot będzie można oglądać od poniedziałku 17 września do 10października 2007 roku w TVP, TVN, Polsacie oraz na kanałachtematycznych.

Dołącz do dyskusji: 'Coś mi wypadło...!'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl