SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Coś mi wypadło...!'

Ciąg dalszy reklamy nowego Renault Clio z Borysem Szycem w roli głównej.

'Coś mi wypadło...!'

Spot reklamowy Renault Clio z Borysem Szycem w roli policjanta zachowuje konwencję policyjnego filmu akcji. Film został wydłużony do 45 sekund w znacznej mierze po to, by na koniec odesłać widzów na stronę www.ireno.pl Przewodnikiem po niej jest tajemnicza Irena, do której dzwoni jeden z zatrzymanych złoczyńców z reklamy. Na stronie można znaleźć także najnowsze informacje dotyczące oferty Renault oraz wziąć udział w atrakcyjnym konkursie, w którym nagrodą główną jest samochód Renault Clio z serii limitowanej Rip Curl oraz 6 podwójnych kursów w Szkole Jazdy Renault. Pomysł na komunikację przygotował polski oddział agencji reklamowej Publicis - czytamy w komunikacie.

Przypomnijmy w dwóch słowach sensacyjną fabułę filmu: w ciemnym miejskim zaułku z jadącego samochodu wypchnięty zostaje związany mężczyzna. Świadkiem tego zdarzenia jest policjant, w którego rolę wcielił się Borys Szyc. Upewniwszy się, że poturbowany mężczyzna żyje, natychmiast rusza w pościg. Zwinnie i dynamicznie przemierza swoim Renault Clio ciemne ulice miasta. Szybko dogania bandytów i zagradza im drogę. Podchodzi do ich auta, spokojnie puka w szybę i &dodaje: "Panowie, coś wam z samochodu wypadło,". W tej chwili jeden ze schwytanych dzwoni do żony i odwołuje zaplanowaną kolację. "Ireno, nie wrócę dzisiaj na kolację. Coś mi wypadło" - mówi.

"Naszym celem było oczywiście budowanie wizerunku Clio - samochodu dynamicznego i niepokonanego. Ale również sprawdzenie skuteczności pomysłu komunikacyjnego jakim jest odesłanie widzów wprost ze spotu telewizyjnego na specjalnie stworzoną stronę internetową" - powiedział Juliusz Baliszewski, Account Director Publicis.

"Internauci będą mieli okazję poznać bliżej zalety produktu serfując po nowym miniserwisie Clio oraz odwiedzając salon Renault w poszukiwaniu m.in. kodu konkursowego, ukrytego w samochodzie, co jest jednym z elementów konkursu" - dodaje Teresa Wielowieyska-Sławek, Szefowa Reklamy Renault Polska.

Spot będzie można oglądać od poniedziałku 17 września do 10 października 2007 roku w TVP, TVN, Polsacie oraz na kanałach tematycznych.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 'Coś mi wypadło...!'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl