SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Coca-Cola i Costa Coffee wprowadzają na rynek kawę w puszce

Costa Coffee Ready-to-Drink to pierwszy wspólny produkt Coca-Coli i Costa Coffee. Launch będzie wspierać kampania reklamowa, która wystartuje na początku lipca.

Article

Coca-Cola kupiła w ubiegłym roku sieć kawiarni Costa Coffee za 3,9 mld funtów. Jak informowały wtedy media, transakcja miała dać Coca-Coli pole do rozszerzenia swojego portfolio o napoje na bazie kawy.

Costa Coffee Ready-to-Drink (w skrócie Costa Coffee RTD) to kawa w puszce gotowa do spożycia od razu po otwarciu. Została przygotowana na bazie ziaren autorskiej mieszanki Costa Mocha Italia. Napój dostępny jest w trzech smakach: Classic Latte, Caramel Latte i Black Americano.

Gdzie kupić Costa Coffee Ready-To-Drink

W Polsce Costa Coffee Ready-To-Drink będzie dostępna w 150 kawiarniach Costa Coffee oraz w 650 punktach sieci Lagardere (m.in. Imedio, Relay, 1 Minute). Napoje będą sprzedawane w puszkach o pojemności 250 ml.

- Nasze zespoły Coca-Cola i Costa Coffee pracowały ciężko, aby wspólna wizja „prawdziwej kawy w puszce” stała się rzeczywistością. Costa Coffee Ready-to-Drink to dowód na to, że potrafimy wspólnie tworzyć produkty odpowiadające na aktualne potrzeby i trendy konsumenckie. Tworząc pyszną kawę w puszce połączyliśmy najmocniejsze strony i kompetencje obu firm. Dzięki temu w zaledwie kilka miesięcy powstała nowa oferta kaw RTD, którą pokochają wszyscy miłośnicy najlepszej jakości kawy - mówi Stoyan Ivanov, prezes Coca-Cola Poland Services.

Launch nowego produktu wesprze kampania digitalowa oraz aktywności PR i event w Warszawie. Działania wystartują 1 lipca - tego dnia Costa Coffee zabierze konsumentów w podróż zabytkowym tramwajem po Warszawie, gdzie podróżujący będą mogli spróbować nowych wariantów Costa RTD.

Obsługą Coca-Cola Poland Services zajmują się LiquidThread (działania w digitalu) oraz Hill+Knowlton Strategies (działania PR). Z ramienia Costa Coffee działania PR prowadzi Garden f Words.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Coca-Cola i Costa Coffee wprowadzają na rynek kawę w puszce

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jules
Zimna kawa to nawet gorzej niż ciepła wódka. Na co to komu.
9 6
odpowiedź
User
Hipsta
Tylko dajcie normalną cenę a nie 8 złotych za puszkę bo nikt tego nie kupi
13 0
odpowiedź
User
Henryk
Bardzo dobry ruch. Pozwoli na szybkie filtrowanie siuraczków, których rodzice nie zapoznali z imbrykiem czy kawiarką. Chociaż spodziewam się, że napój szybko przerodzi się w "casual drinking", czyli próbę wejścia na rynek napojów kofeinowych
3 3
odpowiedź
User
Tolek
Czy ktoś jeszcze pamięta, że to trzecie albo i czwarte podejście Coca-Coli do kaw mrożonych? W przeszłości była już Nescafee oraz Illy. Wszystko zakończyło się klapą. Z Costą też tak będzie, zwłaszcza przy tak wąskiej dystrybucji. Przecież tego nawet nie opłaca się do tych puszek nalewać :-)
5 1
odpowiedź
User
Januszo
A oferta bezcukrowa będzie?
1 1
odpowiedź