SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Oddajesz mniejsze sumy niż pożyczasz” - Dawid Podsiadło w nowej kampanii Credit Agricole Bank Polska (wideo)

W nowej kampanii Credit Agricole Bank Polska z udziałem piosenkarza Dawida Podsiadły reklamowana jest promocja pożyczki gotówkowej. Obsługą marketingową Credit Agricole zajmują się Just, Performics, Cube Group i Zenith.

Article

Spot pokazuje rozmowę Dawida Podsiadły i pracownicy Credit Agricole Bank Polska, występującej z piosenkarzem we wcześniejszych kampaniach tego banku. Rozmawiają na planie nowej reklamy, a kobieta starając się wytłumaczyć Podsiadle, że w nowej promocji klienci spłacają mniejsze sumy niż pożyczyli, bierze do ręki gumowego suma, który szybko się kurczy.

Kampania wspiera promocję, w ramach której przy wzięciu pożyczki gotówkowej w wysokości 3 tys. zł i terminowej spłacie 11 rat klient dostaje zwrot dwunastej raty wynoszący 250 zł. Oferta jest dostępna dla nowych i obecnych klientów Credit Agricole bez kredytów w tym banku, warunkiem jest posiadanie w nim konta. Promocja potrwa do końca listopada.

 

W przypadku wyższych kwot pożyczki oprocentowanie stałe wynosi 9,99 proc., a rzeczywista roczna stopa oprocentowania - 10,47 proc.

 

W ostatnich tygodniach emitowano też reklamy zachęcające do przeniesienia rachunku do Credit Agricole Bank Polska. W spocie Dawid Podsiadło starał się to pokazać poprzez historyjkę o bohaterze Kontorex.

Natomiast pracownica podkreślała, że klient przenoszący rachunek do Credit Agricole i zakładający Konto dla Ciebie może otrzymać do 300 zł premii, jeśli przez trzy kolejne miesiące zapewni minimum 3 tys. zł wpływów na rachunek. Taka promocja potrwa do końca listopada.

Bohaterka podkreśla też, że w przypadku tego konta nie ma opłat za prowadzenie rachunku, kartę płatniczą, przelewy internetowe w systemie Elixir, wypłaty z bankomatów w Polsce. To kontynuacja kampanii rozpoczętej wiosną br.

 

Działania reklamujące Credit Agricole Bank Polska obejmują przede wszystkim telewizję, internet oraz kina. Za kreację odpowiada agencja Just, aktywności w internecie realizowane są wspólnie z agencjami Performics i Cube Group, a za planowaniem mediów odpowiada dom mediowy Zenith.

Dawid Podsiadło w reklamach Credit Agricole Bank Polska występuje od wiosny ub.r. Bank dwa razy współpracował z piosenkarzem także przy jego trasach koncertowych.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Oddajesz mniejsze sumy niż pożyczasz” - Dawid Podsiadło w nowej kampanii Credit Agricole Bank Polska (wideo)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
asia
głupie te reklamy
3 0
odpowiedź
User
Arszlo
Te reklamy są tak złe, że powinny zniszczyć karierę Podsiadły...
2 0
odpowiedź
User
Perlator
Rozumiałbym, gdyby nie dojadał, nie sprzedawały się płyty i koncerty.
Ale sprzedać się bankowi, gdy muzycznie jest się na fali?
2 0
odpowiedź
User
Margines
Rozumiałbym, gdyby nie dojadał, nie sprzedawały się płyty i koncerty.
Ale sprzedać się bankowi, gdy muzycznie jest się na fali?


Podsiadło zaczął reklamować bank CA, kiedy miał przerwę w pracy artystycznej - chyba jeszcze nikt wtedy nie przewidział, że osiągnie po powrocie taki sukces. ;)
0 0
odpowiedź