SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Credit Agricole stawia w wyszukiwarkach na Cube Group

Agencja Cube Group wygrała przetarg na prowadzeniu działań marketingowych Credit Agricole Bank Polska w wyszukiwarkach. O zlecenie starały się też Performance, MEC/Outrider, K2 i Bluerank.

Cube Group zajmie się dla Credit Agricole Bank Polska działaniami PPC w wyszukiwarkach, głównie kampaniami reklamowymi Google Adwords. Umowę podpisano na rok. Wcześniej bank realizował te działania samodzielnie.

To zlecenie Cube Group zdobyła w dwuetapowym przetargu rozpoczętym w czerwcu. - Przystępując do oceny przedstawionych projektów, wyróżniliśmy około 40 kluczowych dla nas czynników, do których należały m.in. potencjał i warsztat agencji, strategia operacyjna wraz z optymalnym doborem narzędzi, umiejętność realnego prognozowania efektów oraz jakość zaproponowanej kampanii. Oferta Cube Group była najlepsza pod względem innowacyjności konceptu, zintegrowanego i strategicznego podejścia, a także efektywności kosztowej - opisuje Damian Ludke, dyrektor ds. marketingu internetowego w Credit Agricole Bank Polska.

Dołącz do dyskusji: Credit Agricole stawia w wyszukiwarkach na Cube Group

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl