SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Cut The Mustard pracuje dla Foodsi

Foodsi - polska aplikacja, która pomaga lokalom takim jak sklepy spożywcze, piekarnie, kawiarnie i restauracje sprzedawać nadwyżki jedzenia, powierza komunikację w social mediach agencji Cut The Mustard.

We wrześniu Foodsi przeszło rebranding zmieniając logotyp, ulepszając aplikację oraz odświeżając komunikację. Zmiany te stały się okazją do nowego startu w social mediach. Za realizowanie komunikacji odpowiedzialna jest agencja Cut The Mustard, specjalizująca się w projektach digitalowych. Nowy styl prowadzenia social mediów nawiązuje w designie do odświeżonego logo Foodsi, a w przekazie skupia się na promowaniu trendu walki z food waste.

- Współcześnie jesteśmy bombardowani komunikatami namawiającymi nas do dbania o planetę - mamy ograniczyć zużycie wody, energii elektrycznej i korzystanie z samochodu.  Walka o środowisko kojarzy się z wyrzeczeniami. W komunikacji Foodsi chcieliśmy skupić się na pozytywach, dlatego przygotowaliśmy komunikację opartą o ideę “jedzenie nie idzie na marne”. Dla nas oznacza to, że korzystając z Foodsi zmniejszam food waste, wybieram jedzenie, które pasuje do mojego stylu życia i zgarniam posiłki w super cenie - mówi Karolina Witecka, managing director Cut The Mustard.

Cut The Mustard jest odpowiedzialna również za działania performance mające na celu pobrania aplikacji przez konsumentów oraz dołączenie lokali do w celu sprzedaży nadwyżek jedzenia.

Dołącz do dyskusji: Cut The Mustard pracuje dla Foodsi

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
typer
ale g•*no
odpowiedź