SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Cut The Mustard pracuje dla Foodsi

Foodsi - polska aplikacja, która pomaga lokalom takim jak sklepy spożywcze, piekarnie, kawiarnie i restauracje sprzedawać nadwyżki jedzenia, powierza komunikację  w social mediach agencji Cut The Mustard.

Article

We wrześniu Foodsi przeszło rebranding zmieniając logotyp, ulepszając aplikację oraz odświeżając komunikację. Za nową strategię komunikacji oraz kreację odpowiedzialna jest agencja Cut The Mustard, specjalizująca się w projektach digitalowych. Nowa komunikacja social media nawiązuje w designie do odświeżonego logo Foodsi, w przekazie skupia się na promowaniu trendu walki z food waste.

- Współcześnie jesteśmy bombardowani komunikatami namawiającymi nas do dbania o planetę - mamy ograniczyć zużycie wody, energii elektrycznej i korzystanie z samochodu.  Walka o środowisko kojarzy się z wyrzeczeniami. W komunikacji Foodsi chcieliśmy skupić się na pozytywach, dlatego przygotowaliśmy komunikację opartą o ideę “jedzenie nie idzie na marne”. Dla nas oznacza to, że korzystając z Foodsi zmniejszam food waste, wybieram jedzenie, które pasuje do mojego stylu życia i zgarniam posiłki w super cenie - mówi Karolina Witecka, managing director Cut The Mustard.

Cut The Mustard jest odpowiedzialna również za działania performance mające na celu pobrania aplikacji przez konsumentów oraz dołączenie lokali do w celu sprzedaży nadwyżek jedzenia.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Cut The Mustard pracuje dla Foodsi

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
typer
ale g•*no
1 1
odpowiedź