Cyfra+: różnimy się od Cyfrowego Polsatu i N

Cyfra+ ruszyła z nową kampanią produktową promującą ofertę kanałówHD, które są dostępne w ofercie platformy.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Zaplanowana na czerwiec akcja skierowana jest zarówno doabonentów innych platform, jak i do osób, które właśnie stoją przedwyborem oferty jednej z płatnych telewizji. Kampania ma na celupodkreślenie różnicy między ofertą Cyfry+ i propozycją konkurencji,czyli platformy N oraz Cyfrowego Polsatu.

Kampanie reklamowa swoim zasięgiem obejmuje telewizję, radio,prasę oraz billboardy reklamujące punkty sprzedaży.

Media do kampanii zakupił dom mediowy MPG a kreacja zostałaprzygotowana przez Ogilvy Action.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu