Cyfrowa reklama zewnętrzna bardziej atrakcyjna i mniej irytująca

Ponad 2/3 amerykańskich konsumentów twierdzi, że cyfrowa reklamazewnętrzna przyciąga ich uwagę.

km
km
Udostępnij artykuł:

Większość uważa też, że tego typu reklama jest mniej irytującaniż reklamy w telewizji, radiu, internecie i czasopismach -informuje serwis Marketing Charts, powołując się na dane z raportufirmy EPM Communications.

Co więcej, ponad 1/3 (36 procent) ogółu konsumentów przyznaje,że podejmuje różnego rodzaju działania po zobaczeniu cyfrowejreklamy zewnętrznej, a w przypadku osób w wieku od 18 do 24 latwskaźnik ten wynosi 51 procent.

48 procent respondentów stwierdziło także, że cyfrowa reklamazewnętrzna, której wartość w USA szacuje się obecnie na około 1miliard dolarów, jest interesująca. Więcej wskazań miała tutajtylko reklama telewizyjna (56 procent).

Z kolei tylko dla 26 procent badanych cyfrowa reklama zewnętrznajest irytująca, podczas gdy to samo o reklamach w interneciepowiedziało 67 procent, w radiu 52 procent, a w telewizji 51procent konsumentów.

źródło: Marketing Charts

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej