SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Cyfrowy budżet Alfy Romeo dla R/GA

Agencja interaktywna R/GA będzie odpowiedzialna za obsługę -wartego 1,5 miliona funtów - ogólnoeuropejskiego cyfrowego budżetunależącej do Fiata marki samochodów Alfa Romeo.

W finałowym etapie przetargu mająca swoją siedzibę w USA R/GApokonała agencję Work Club. wcześniej wyeliminowane zostały AKQA,MRM oraz FullSix, która do tej pory była odpowiedzialna za obsługętego budżetu.

Przetarg został przeprowadzony w głównej siedzibie Fiata wTurynie w ostatnim kwartale minionego roku.

W 2010 roku Alfa Romeo będzie obchodzić setną rocznicę swojegoistnienia, której ma towarzyszyć wielka kampania marketingowa wokółtakich modeli jak najnowsza wersja 8C supercar. R/GA ma się skupićna działaniach prowadzących do tej kampanii. Prawdopodobnie będzieona też odpowiedzialna za wprowadzenie modeli Alfa Romeo naamerykański rynek po zakupie przez Fiata 35 procent udziałów wfirmie Chrysler.

źródło: Brand Republic

Dołącz do dyskusji: Cyfrowy budżet Alfy Romeo dla R/GA

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl