SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Cyfrowy budżet Nissana dla Digitas

Agencja Digitas wygrała przetarg na warty 10 milionów funtówogólnoeuropejski cyfrowy budżet reklamowy firmy Nissan.

Digitas, należąca do Publicis Groupe, w pokonanym polu zostawiłaagencje Tequila oraz obecnie obsługującą cyfrowy budżet markiJoshua G2 - informuje serwis Marketing Week.

Wybór nowej agencji jest częścią nowego podejścia Nissana docyfrowej reklamy. Obsługując budżet firmy Digitas stworzy wraz zsiostrzaną agencją Business Interactif nowy zespół o nazwie DigitalNissan Agency.

Umowa Nissana z Digitas obejmuje 25 europejskich krajów, a wżycie wejdzie ona od początku listopada.

źródło: Marketing Week

Dołącz do dyskusji: Cyfrowy budżet Nissana dla Digitas

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl