SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Cyfrowy Polsat zmienia umowy z abonentami. „Naruszały ich interesy”

Cyfrowy Polsat rozpoczął wprowadzanie zmian we wzorcach umów, które obowiązują dotychczasowych abonentów platformy. To skutek decyzji prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów z 23 grudnia ub.r.

Article

UOKiK uznał za naruszające zbiorowe interesy konsumentów stosowane dotąd przez Cyfrowy Polsat zapisy o stosowaniu trzymiesięcznego okresu wypowiedzenia w umowach o świadczenie usług telewizji satelitarnej zawartych na czas nieoznaczony. Zakwestionowano także zapisy o automatycznym przedłużaniu umów zawartych na czas oznaczony w umowy na kolejny oznaczony okres w sytuacji braku aktywnego działania ze strony konsumenta. Urząd nakazał operatorowi usunięcie tych zapisów z kontraktów abonenckich.

- Nowe wzorce umów wprowadzają jednomiesięczny okres wypowiedzenia umowy oraz mechanizm przekształcenia umowy  w zawartą na czas nieoznaczony po upływie okresu podstawowego - mówi Wirtualnemedia.pl Olga Zomer, rzecznik prasowa Cyfrowego Polsatu.

Abonenci są informowani o zmianach w umowach w listownym zawiadomieniu oraz za pośrednictwem komunikatu na stronie internetowej operatora.

Na koniec września ub.r. Cyfrowy Polsat miał około 3,5 mln abonentów telewizji (więcej na ten temat).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Cyfrowy Polsat zmienia umowy z abonentami. „Naruszały ich interesy”

20 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ciemno Pacze
No czas na pożegnanie z poszmacikiem :D
18 12
odpowiedź
User
Max
Skończy sie łapanie abonentow w pułapkę celowo perfidnie skonstruowanych umów. Przestaną już też okrać/ wyłudzać pieniądze od ludzi wysyłając wezwania do zapłaty listami zwykłymi i strasząc sądami. Nigdy więcej kontaktu z Polsatem, Plusem, Plusbankiem. Dziękuję!
21 10
odpowiedź
User
???
a multimedia to niby miały inaczej??
17 8
odpowiedź
User
Seb
Bardzo dobrze, ale i tak powinni dostać olbrzymią karę oraz "zwolnić" wszystkie poprzednie umowy z naciągniętymi konsumentami. Ja na szczęście nauczyłem sie żyć bez telewizora i z tego powodu jestem przeszczęśliwy. W portfelu zostaje kupę pieniędzy z abonamentu, nie mam i nie kupuję telewizorów i nie marnuje czasu przed nimi. Na początku było dziwnie ale szybko stało się normą. Naprawdę polecam. 😃
19 12
odpowiedź
User
telewizor
Czy zmiana warunkow umowy ze strony operatora jest podstawą do jej niepodpisywania/zerwania?
15 8
odpowiedź