SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Czas na męską decyzję” - mężczyźni unikający seksu reklamują Permen (wideo)

W telewizji i internecie ruszyła kampania reklamująca suplement diety Permen (produkowane przez Walmark) wspomagający sprawność seksualną mężczyzn. Akcję przygotowały firmy McCann Worldgroup, Dynamo Film i MEC.

Article

Reklamy suplementu diety Permen pokazują mężczyzn, którzy wieczorami, kiedy ich partnerki mają ochotę na seks, imają się różnych zajęć, żeby tego uniknąć. Kampania podkreśla, że problemy ze sprawnością seksualną dotyczą w Polsce aż 1,5 mln mężczyzn, natomiast promowane produkty to sprawdzone i skuteczne rozwiązanie na tę przypadłość.

Kampania przebiega pod hasłem „Czas na męską decyzję”. Prezentowane są w niej dwie wersje suplementu Permen: King i Go!.

Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji (TVP1, TVP2, TVN, Polsat, wiele kanałów tematycznych) oraz internecie (serwisy VoD).

Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja McCann Worldgroup, produkcją spotów (autorem zdjęć jest Wojciech Szepel, a reżyserem - Arni Asgeirsson) zajął się dom produkcyjny Dynamo Film, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Czas na męską decyzję” - mężczyźni unikający seksu reklamują Permen (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl