'Czatuj na foczkę w sieci' - zachęca GH Net

Po hasłem 'Czatuj na foczkę w sieci' krakowski operator internetowyGH Net prowadzi od początku września kampanię reklamową. Obejmującaradio i outdoor akcja skierowana jest do młodzieży.

łk
łk
Udostępnij artykuł:

W kampanii reklamowej pod hasłem 'Czatuj na foczkę w sieci'krakowski operator internetowy GH Net w żartobliwy sposób reklamujeswoje usługi. Celem akcji jest zwiększenie rozpoznawalności markiwśród grupy docelowej, jaką są ludzie młodzi - licealiści i studenci.

Trwająca od początku września kampania obejmie spoty radioweemitowane w stacjach RMF Maxxx i Roxy FM oraz reklamy na nośnikachoutdoorowych: megaboardów, billboardów i  citylightów. Akcjęprzygotował dział marketingu firmy oraz agencja reklamowa Be4.

łk
Autor artykułu:
łk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Banger za Bangerem". RMF Maxx chce dotrzeć do pokolenia Z

"Banger za Bangerem". RMF Maxx chce dotrzeć do pokolenia Z

Zmarła Magda Umer

Zmarła Magda Umer

Pracownicy TVP z dodatkiem na Boże Narodzenie. Więcej niż przed rokiem

Pracownicy TVP z dodatkiem na Boże Narodzenie. Więcej niż przed rokiem

Maja Piskadło żegna się z Radiem 357

Maja Piskadło żegna się z Radiem 357

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Zakaz korzystania z social mediów przez nieletnich. Jest pozew serwisu z USA

Zakaz korzystania z social mediów przez nieletnich. Jest pozew serwisu z USA