'Czatuj na foczkę w sieci' - zachęca GH Net

Po hasłem 'Czatuj na foczkę w sieci' krakowski operator internetowyGH Net prowadzi od początku września kampanię reklamową. Obejmującaradio i outdoor akcja skierowana jest do młodzieży.

łk
łk
Udostępnij artykuł:

W kampanii reklamowej pod hasłem 'Czatuj na foczkę w sieci'krakowski operator internetowy GH Net w żartobliwy sposób reklamujeswoje usługi. Celem akcji jest zwiększenie rozpoznawalności markiwśród grupy docelowej, jaką są ludzie młodzi - licealiści i studenci.

Trwająca od początku września kampania obejmie spoty radioweemitowane w stacjach RMF Maxxx i Roxy FM oraz reklamy na nośnikachoutdoorowych: megaboardów, billboardów i  citylightów. Akcjęprzygotował dział marketingu firmy oraz agencja reklamowa Be4.

łk
Autor artykułu:
łk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"