SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Czechy reklamują się jako „zdumiewająco inne”

Na outdoorze trwa kampania reklamowa Republiki Czeskiej. Akcję pod hasłem „Zdumiewająco inna” przygotowały agencja Business Consulting i dom mediowy MediaCom.

Prowadzona obecnie kampania Republiki Czeskiej reklamuje różnorodne atrakcje turystyczne tego państwa. Przekaz pod hasłem „Zdumiewająco inna” opiera się na grafice przedstawiającej jeden z najbardziej znanych zabytków czeskiej Pragi – most Karola. Akcja – zaplanowana do końca lipca – ma zachęcać Polaków do odwiedzenia Czech. Zakupem mediów na potrzeby kampanii – prowadzonej na outdoorze, m.in. na nośnikach motorway 12x4 m przy trasach prowadzących do Czech – zajął się czeski dom mediowy MediaCom we współpracy ze swoim polskim odziałem.

Natomiast zakończyły się już outdoorowe działania reklamowe Czech, w których wykorzystywane były billboardy, citylighty i nośniki na pojazdach komunikacji miejskiej w miastach na południu Polski, m.in. Katowicach, Opolu, Częstochowie i Wrocławiu. Realizacją tej odsłony kampanii zajmowała się firma Business Consulting.

Dołącz do dyskusji: Czechy reklamują się jako „zdumiewająco inne”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl