Czekoladowa nowość Nestlé

Agencja Lowe GGK przygotowała kreację czekolady Nestlé

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W lutym Nestlé Polska wprowadziła na polski rynek nowy produkt – kremowe czekolady Nestlé produkowane według unikalnej szwajcarskiej receptury. To kolejny krok w budowaniu silnej pozycji marki Nestlé na polskim rynku wyrobów czekoladowych.

Czekolady Nestlé wyróżniają się na półce szatą graficzną: intensywną czerwienią opakowań i kolorem wstęgi – różnym dla róznych wariantów smakowych. Umieszczone na froncie opakowania nowe logo marki - przypominające kształt serca i ust - jest znakiem rozpoznawczym wszystkich słodyczy koncernu Nestlé.

Wprowadzeniu czekolad Nestlé na rynek towarzyszyć będzie intensywna kampania reklamowa w prasie, czołowych stacjach telewizyjnych oraz na billboardach. Kampania będzie również wspierana akcjami samplingowymi w wybranych sieciach handlowych.

Kreację przygotowała agencja Lowe GGK.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style