SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Czerwcowy “Cosmopolitan” z kampanią

W sprzedaży pojawiło się czerwcowe wydanie miesięcznika “Cosmopolitan” (Marquard Media Polska). Numer wspiera kampania reklamowa.

Wraz z tym wydaniem wystartowała druga edycja międzynarodowej akcji “Opalaj się bezpiecznie”. Numer ukazał się w nakładzie 155 tys. egz. i w cenie 5,99 zł.

Czerwcowy “Cosmopolitan” wspiera kampania reklamowa w telewizji (FOX, kanały Chello Zone, 4fun.tv i Polsat Cafe), radio (RMF FM, Radio ZET, Eska, Eska Rock, Radio Kolor) i internet (Wp.pl). Działania przygotował wydawca.

>>> Miesięczniki luksusowe dla kobiet: zyskało tylko “Zwierciadło”

Dołącz do dyskusji: Czerwcowy “Cosmopolitan” z kampanią

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl